“Små porsjoner”

tor. 18.8.
20:00
Vurdert som nr. 32 av 40 Restauranter i Torre de la Horadada
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Kona bestilte Sirlion steak, medium. Fikk en godt gjennomstekt. Men ikke så lett å steke tynne kjøttstykker....
Jeg bestilte en pasta Arrabiata. Smakte godt og så bra ut. Men porsjonen var alt for liten!
Fint uteområde og høflig personale!

1  Takk, M0rtenU

Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Restauranten ligger fint til på Plaza Nuevo. Kveldsol for de som ønsker det. Kun to bord var opptatt, og sett opp mot det tok det litt lang tid fra bestilling til mat ble servert. Kona bestilte Pizza, god bunn og bra med ingredienser på, men manglet smak. Alt for lite saus på pizza,n!
Selv bestilte jeg Fajitas og bad om extra krydret. Ble servert egen grønn Chili saus og det gjorde for min del måltidet bra. Veldig hyggelig servitør og en brandy på huset gjør at vi gjerne kommer igjen.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, M0rtenU
728rajbirs, Chef på Piccolo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2020

Thanks gracias

Anmeldt i går via mobile enheter

Anmeldt i går via mobile enheter

Anmeldt 2 dager siden

Dato for besøk: august 2022

Reisende som så på Piccolo, så også på

Torre de la Horadada, Alicante (provins)

Har du vært i Piccolo? Del dine erfaringer!