“Overaskende bra!”

Kjøkken: Italiensk, Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018

Vi har ikke besøkt denne restauranten før I høst.
Det kommer av at denne restauranten har rykte på seg for å skyffle gjestene ut av lokalet før desserten er fortært.
Når man går ut om kvelden for å spise, vil man gjerne gjøre dette I ro og mak.
Vi bestemte oss for likevel å gi det en sjanse og opplevelsen var positiv.
Denne kvelden er I oktober og ikke I august, så det har vel en sammenheng.
Men maten var strålende, vinen var passe temperert, og servitørene var veldig hyggelige. Vi kommer til å dra hit igjen.

Takk, annebyeg

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Veldig bra mat og hyggelige servitører.
Maten kommer som avtalt og dem har full kontroll på alt.
6/6.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 986vetlee
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Typisk sydenrestaurant. Hyggelige servitører og bedre mat enn forventet! Biff som var stekt akkurat alle ville ha den, og god pizza! Hyggelige servitører som var akkurat passe masete :-)

Dato for besøk: juni 2018
Takk, christianvW4325GI
Anmeldt 23. juli 2017

Lilly har vært en av våre faste spisesteder i flere år. Skuffer ikke i år heller.
God mat, hyggelig personale og en hovedmester som er meget hyggelig og prøver det meste for at du får en god opplevelser.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, lars-es
Anmeldt 9. april 2017

Her var det koselig, hyggelig betjening, og god mat og drikke. Hadde også dessert, som smakte fortreffelig.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Varhaugbu

Reisende som så på Pizzeria Lilly, så også på

Torre de la Horadada, Alicante (provins)

Har du vært i Pizzeria Lilly? Del dine erfaringer!