“Maten er fantastisk”

Mojito Beach Restaurant Bar
Vurdert som nr. 76 av 101 Restauranter i Agia Marina
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Vi var her i august 2018, to ganger. Fin utsikt og koselig sted. Maten ble laget av kokken Vassilis og vår bare helt fantastisk!! Anbefaler stifado her, i alle fall om han lager den. Håper det blir mulig for oss og spise der igjen snart; det er virkelig noe å se frem til. 5/5 stjerner fordi maten var så god!!

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, StigGN
Manos L, Ejer på Mojito Beach Restaurant Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Thank you very much, we like to see you again next year.

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var der 5 g på 14 dager.hyggelig sjef.flinke kjøkkenpersonale.måtte ha glutenfritt pga cøliaki.rask å levere mat på bordet.reiser ned igjen i mai til Agia Marina skal da også der og spise lunsj.De har fin sandstrand.gode madrasser.

Takk, briteb
Manos L, Ejer på Mojito Beach Restaurant Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Thank you you are always welcome

Anmeldt 7. oktober 2018

Dette er stedet hvis du ønsker ordentlig gresk mat, tilbredet på gamle måten, slik det skal hjøres..Vassilis er kokken som virkelig kan det med mat. stedet må bare oppleves..Du går ikke sulten fra dette stedet..Har vært der flere ganger de tre ukene jeg tilbrakte i Agia Marina..Rett og slett perfekt...

Takk, ru_west
Manos L, Ejer på Mojito Beach Restaurant Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Thank you my friend for det review, you are always welcome

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var en familie og spiste lunsj her på en litt overskyet dag. Stedet ligger nydelig til rett på stranden, men dessverre så smakte ikke maten all verden. Vi spiste pizza og den hadde litt lite smak og bunnen burde vært stekt lengre da den var litt deigete.

Takk, stefanw989
Manos L, Ejer på Mojito Beach Restaurant Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2018

Thank you for the review, sorry about the food I don’t know what happened about the pizza

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

God middag med gode porsjoner. Veldig hyggelig betjening og fantastisk utsikt med en kjempefin solnedgang

Takk, SusannS85
Manos L, Ejer på Mojito Beach Restaurant Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2018

Thank you for the review

Reisende som så på Mojito Beach Restaurant Bar, så også på

Tympaki, Heraklion Prefecture
Chersonisos, Heraklion Prefecture

Har du vært i Mojito Beach Restaurant Bar? Del dine erfaringer!