“Veldig hyggelig plass!”

Mojito Beach Restaurant Bar
Vurdert som nr. 64 av 116 Restauranter i Agia Marina
Anmeldt 2 uker siden

Flott beliggenhet ved stranden. Nydelig solnedgang kan nytes sammen med god mat og drikke! Hadde Traditional Kontosouvli til middag, som var helt fantastisk godt! Anbefales! Alltid like hyggelig å komme hit ❤️

Dato for besøk: september 2019
Takk, Brihegs
ManosLitinakis, Ejer på Mojito Beach Restaurant Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Thank you very much, we do our best

Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, godt utvalg og gode vegetaralternativ. Stuffed vegetables var nydelig! God service! Å sitte her om kvelden i solnedgang er fantastisk! Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, 311anitak
ManosLitinakis, Ejer på Mojito Beach Restaurant Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2019

Thank you very much for the kind words

Anmeldt 24. juni 2019

Endelig fikk jeg stifados laget av beste kokken! Herlig mørt kjøtt og løk i en perfekt smakfull saus ~ anbefales varmt. Personalet imøtekommende og serviceinnstilt. Virkelig hyggelig middag og en vakker solnedgang.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Janne E
ManosLitinakis, Ejer på Mojito Beach Restaurant Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2019

Thank you very much

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Vi var her i august 2018, to ganger. Fin utsikt og koselig sted. Maten ble laget av kokken Vassilis og vår bare helt fantastisk!! Anbefaler stifado her, i alle fall om han lager den. Håper det blir mulig for oss og spise der igjen snart; det er virkelig noe å se frem til. 5/5 stjerner fordi maten var så god!!

Dato for besøk: august 2018
Takk, StigGN
Manos L, Ejer på Mojito Beach Restaurant Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Thank you very much, we like to see you again next year.

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var der 5 g på 14 dager.hyggelig sjef.flinke kjøkkenpersonale.måtte ha glutenfritt pga cøliaki.rask å levere mat på bordet.reiser ned igjen i mai til Agia Marina skal da også der og spise lunsj.De har fin sandstrand.gode madrasser.

Takk, briteb
Manos L, Ejer på Mojito Beach Restaurant Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Thank you you are always welcome

Reisende som så på Mojito Beach Restaurant Bar, så også på

Tympaki, Heraklion Prefecture
Chersonisos, Heraklion Prefecture

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Har du vært i Mojito Beach Restaurant Bar? Del dine erfaringer!