TripAdvisor

“Amazing”

Rustic Garden Greek Tapas & Wine
Vurdert som nr. 2 av 116 Restauranter i Agia Marina
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Helt konge! Anbefales sterkt til alle som er i området. Maten og servicen er upåklagelig. Veldig fin restaurant med private bord

3  Takk, glennmartina

Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Dette stedet er en av mine favoritter, du sitter i en herlig og rolig atmosfære. Du blir tatt godt imot av betjeningen som er serviceinnstilte og blide. Dette er et meze og vin restaurant, med et rikt og godt utvalg på menyen, er det vanskelig å velge retter, så hjelper betjeningen deg. Det er et populært sted, så bestill bord på forhånd, så er du sikret plass. Vi hadde en super kveld her og kommer garantert tilbake.

1  Takk, 474terjeg
Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

På vår andre reise til Kreta måtte vi bare tilbake til denne restauranten. Det er rett og slett et fantastisk avbrekk fra de tradisjonelle restaurantene i området. For vi blir litt ‘matlei’ av de samme menyene, og da er det deilig med noen som kan by på småretter/ tapas i nærmest gourmet-klasse. Og til en pris som egentlig ikke overstiger andre! Servicen er i likhet med maten; utsøkt. Skal tilbake en gang til før hjemreise

2  Takk, oddarne68
Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

En annerledes restaurant enn de fleste i området. Som navnet tilsier så serverer de tapas og vin. Kelner anbefalte oss antall retter og en god vin sammen. Også fint for ungene og de fikk noe som de likte. Selve restauranten er svært koselig ute OG ikke minst inne. Selv om man sitter ute å spiser så anbefaler jeg å ta en tur inn for å se. Vi ringte å bestilte bord dagen i forveien da det kan være mange her(fullt).

2  Takk, joachim_dammen
Anmeldt 11. august 2019

Det var en varm kveld og vi bestilte vann med en gang vi ankom resturanten. Måtte minne på kelneren 2 ganger før vi fikk drikke. Da vi skulle lese menyen var det vanskelig å forstå menyen. Mange av rettene var ikke greske tradisjonsretten. Kelnerne var lite oppmerksomme selv om vi satt rett foran baren. Bestilte ca 6 ulike retter, og maten var OK. Kjøttrettene var tørre.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Monika G

Reisende som så på Rustic Garden Greek Tapas & Wine, så også på

Agia Marina, Chania fylke
Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Rustic Garden Greek Tapas & Wine? Del dine erfaringer!