“Et besøk verdig”

Rustic Garden Greek Tapas & Wine
Vurdert som nr. 6 av 104 Restauranter i Agia Marina
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Et flott konsept med greek tapas, eller meze, små retter til å deles. På menyen fant vi 24 retter, fra lette salater til kraftige hovedretter.
På 2 besøk fikk vi testet 6 retter, alle var spesielle og nøye sammensatt smakmessig. Dette kombinert med en fantastisk atmosfære og en meget god service gir absolutt full score. Anbefales

1  Takk, kjelliStavanger

1923 av 1 426 anmeldelser

Anmeldt 6. november 2019

Dette var en hyggelig resturant god mat og hyggelig betjening som serverte oss.Var litt gjemt,men med trp Advisor så fant vi fram

Dato for besøk: februar 2019
2  Takk, sijha
Anmeldt 21. oktober 2019 via mobile enheter

En gjemt perle. Meget god resturant med stort utvalg av gode meze retter. Fikk gode anbefalinger fra kelner på retter, og vin til maten. Det gikk raskt å få maten og rettene ble servert med fint mellomrom. Kan anbefales og hit skal vi igjen. Koselig å sitte i hagen med oliven- og granatepletrær rundt omkring.

2  Takk, bjornta
Anmeldt 12. oktober 2019 via mobile enheter

Dette er helt klart noe av den beste maten både meg og typen noen gang har spist. Alle tapasrettene vi bestilte overgikk seg selv, og har virkelig NULL å utsette på smaker. Vi endte opp med å bestille taxi den korte veien hjem til hotellet ettersom vi spiste så mye.
Må oppleves!!

2  Takk, t0runi
Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

En uke på forskjellige restauranter i Agia Marina (alle gode), så er det Rustic Garden som skiller seg ut. Nivået på maten her var mange hakk over øvrige spisesteder. Dessverre ikke så lett å se på TripAdvisor da nesten alle restauranter får like høy poengsum.

Familie på 5 spiste utmerket meze. Vi hadde ikke bestilt bord, men hadde flaks og fikk plass. Rettene kom i passe tempo og alt smakte veldig godt, var delikat presentert og hadde veldig gode smaker. En flott matopplevelse fra start til slutt.

Kun et lite trekk, og det var at den ene retten kom med mandler, selv om dette ikke var nevnt i menyen. Vi hadde en i gruppa med nøtteallergi, men så heldigvis nøttene i tide.

4  Takk, IngridJ119

Reisende som så på Rustic Garden Greek Tapas & Wine, så også på

Agia Marina, Chania fylke
Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Rustic Garden Greek Tapas & Wine? Del dine erfaringer!