“Utrolig mat”

Rustic Garden Greek Tapas & Wine
Vurdert som nr. 7 av 103 Restauranter i Agia Marina
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og en helt super service. Vi fikk hjelp til å velge riktig vin til maten, de anbefalte oss mengde med mat i forhold til hvor mange vi var. Restauranten var ryddig og veldig koselig. Anbefales på det sterkeste, denne restauranten er utrolig populær så her må det reserveres bord på forhånd.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, JegLikerFrokost

Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Upåklagelig. Utmerket service og mat! Kan ikke klage på noen ting. Koselig restaurant, god informasjon om retter og meny.

1  Takk, Climber63169140492
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Et flott konsept med greek tapas, eller meze, små retter til å deles. På menyen fant vi 24 retter, fra lette salater til kraftige hovedretter.
På 2 besøk fikk vi testet 6 retter, alle var spesielle og nøye sammensatt smakmessig. Dette kombinert med en fantastisk atmosfære og en meget god service gir absolutt full score. Anbefales

1  Takk, kjelliStavanger
Anmeldt 6. november 2019

Dette var en hyggelig resturant god mat og hyggelig betjening som serverte oss.Var litt gjemt,men med trp Advisor så fant vi fram

Dato for besøk: februar 2019
2  Takk, sijha
Anmeldt 21. oktober 2019 via mobile enheter

En gjemt perle. Meget god resturant med stort utvalg av gode meze retter. Fikk gode anbefalinger fra kelner på retter, og vin til maten. Det gikk raskt å få maten og rettene ble servert med fint mellomrom. Kan anbefales og hit skal vi igjen. Koselig å sitte i hagen med oliven- og granatepletrær rundt omkring.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, bjornta

Reisende som så på Rustic Garden Greek Tapas & Wine, så også på

Agia Marina, Chania fylke
Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Rustic Garden Greek Tapas & Wine? Del dine erfaringer!