“Ok opplevelse”

Neraida Family Restaurant
Vurdert som nr. 10 av 98 Restauranter i Agia Marina
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Bestillte gyros og grillrett med tomatsaus. Måtte vente lenge på maten. Plutselig kom kelneren med en fiskerett og satt fremfor oss. Vi sa ifra at vi ikke hadde bestillt dette og han vandret forvirret rundt for å finne de som skulle ha fisken. Til slutt fikk vi rett mat.

Gyrosen var helt ok, litt lite smak. Grillretten var veldig syrlig med sterk smak av tomat.

1  Takk, Reisegladstrikker

1923 av 336 anmeldelser

Anmeldt 14. oktober 2018

Du føler deg alltid velkommen her. Nydelig mat og kjempegod service. Dette er stedet å gå om du er i Agia Marina eller området rundt.

Takk, Ellendk
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Forretten var veldig god, og servitøren var veldig morsom. Hovedretten (spare ribs) var også kjempe god, men den var litt for stor for meg.

1  Takk, 92nilsr
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 5 personer som spiste her for andre gang.Alle syntes maten var god og prisene var fornuftige.Hyggelig betjening. Kan anbefales.

Takk, helge b
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Svært god og delikat mat. God service. Store posjoner. Anbefales på det sterkeste. Stille og rolig beliggenhet

Takk, Bjarne K

Reisende som så på Neraida Family Restaurant, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Neraida Family Restaurant? Del dine erfaringer!