“Veldig god mat og service”

Neraida Family Restaurant
Vurdert som nr. 9 av 116 Restauranter i Agia Marina
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

En veldig fin og hyggelig atmosfære. Maten var veldig god begge gangene vi var der, og servicen var super. Kommer absolutt tilbake hit ved en senere anledning

Takk, maiabr95
AndonisNeraida, Ιδιοκτήτης på Neraida Family Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Thanks a lot you where so nice to us too hope to to se you again...

Anmeldt 2 uker siden

Utrolig god mat og god service. Store porsjoner til en billig penge. Veldig hyggelig personale som ivaretar gjestene sine på en god måte.

Takk, maiken e

Thank you very much hope to se you again..

Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Alltid like god mat, hyggelig personale og super service ☺️ Stort sett fullt her, og det er et godt tegn på god mat og service

Takk, 554kristineg
AndonisNeraida, Ιδιοκτήτης på Neraida Family Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Thanks a lot you are welcome again anytime we will miss you my friend

Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Maten var god, som de andre stedene her. Store porsjoner og smakfullt. Servicen derimot er helt super. Kelneren vår var imøtekommende og ga oss en riktig god opplevelse. Vi følte oss veldig godt ivaretatt. Tusen takk.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, ahved
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Fått gode anmeldelser, men lever på ingen måte opp til forventningene. Bestilte gyros, men denne var tørr og kjedelig. Man får rett og slett bedre gyros til en billigere penge i de mange sjappene langs hovedveien. I tillegg til dette tok det meste her svært lang tid. Et eksempel på dette er at servitørene stresset rundt og var lite oppmerksomme på det faktum at vi, men også flere andre, ønsket å betale for oss. Det var imidlertid et koselig sted med flott utsikt over havet.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Oleov
AndonisNeraida, Ιδιοκτήτης på Neraida Family Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2019

I am ver sorry to read this bc when you left last night you was very happy and when l ask you if everything was ok you told me very good now what happent.... anyway hope to se you again and to serve you a better food thank you....

Reisende som så på Neraida Family Restaurant, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Neraida Family Restaurant? Del dine erfaringer!