“Beregn god tid...”

Arhondiko
Vurdert som nr. 3 av 105 Restauranter i Agia Marina
Kjøkken: Gresk
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Et sted du må beregne deg god tid for et besøk. Det gikk fort å få et bord, restauranten var langt fra full. Meny fikk vi først etter 30 min..årsak: de hadde ikke nok menyer. Bestilling gikk fort, men til en svært ukonsentrert dame som var mer opptatt av alle andre. Flere av rettene vi ønsket oss, fikk vi ikke. Kjøkkenet var overarbeidet, så vi måtte bestille noe som ikke tok lang tid. Endte opp med park/chicken souvlaki , moussaka og park fillet. Enkel mat og kjedelig tilbehør, likt på alle retter. Fra bestilling til maten kom, gikk det 40 min. Regningen måtte vi purre på 3 ganger. Ikke et sted vi vil gå igjen, ei heller anbefale.

Takk, 869wenches
xristos s, Ιδιοκτήτης på Arhondiko, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

We told u my friend when u arrive that u will have to w8 at least 45 minutes because we were full of guests. When we ask u if everything was good u didnt say anything and the plates was empty. Then u also make fun with the waitress because she had hurt her leg. Have a good summer

Anmeldt 29. juli 2020

Var litt skeptisk til å begynne med, men folk som jobber der er veldig hyggelig. Maten var kjempegod, veldig god og saftig steak. Anbefaler til alle som er på ferie i Agia Marina

Takk, Mathias996
Anmeldt 6. oktober 2019

Fantasisk lokal mat og atmosfære. Rause porsjoner til svært rimelige priser. Utrolig hyggelig personale i familiens olivenlund

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Johan A
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Arhondiko ligger litt bortgjemt og ser ikke så fin ut før du kommer inn i hagen der du spiser. Når du først kommer inn åpenbarer det seg et trivelig og lunt sted under oliventrær og omringet av høye kaktus. Fin skygge og god atmosfære. Nydelig. Fikk brød og olivenolje servert ved bordet som forrett uten å betale ekstra. Ble tatt godt i mot av kelner og vist til bordet. Veldig trivelig betjening. Maten var ok. Spiste moussaka. Prisen var ikke avskrekkende. Alt i alt en god opplevelse.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, ahved
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Besøkte denne familieeide restauranten for lunsj i dag. Vi var alene her da vi kom, var nok litt skeptiske, men atmosfæren tiltalte oss - mat og service imponerte! Vi skal definitivt tilbake for middag her en kveld!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 431terjer

Reisende som så på Arhondiko, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Arhondiko? Del dine erfaringer!