TripAdvisor

Anmeldelse av 12 Tables

12 Tables
Vurdert som nr. 1 av 116 Restauranter i Agia Marina
Anmeldt 3 uker siden

12 tables i Agia Marian ble en opplevelse. Liten intim plass med fantastiske ansatte som gjør sitt absolutt beste for at man skal ha en god opplevelse. Så er det måten da...I en klasse for seg. Faktisk så god at vi måtte be kokken til oss for å få takke for maten. Denne plassen anbefaler jeg på det varmeste.

Takk, zflyingviking

Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og service! Liten, koselig restaurant som jeg absolutt ville besøkt igjen! Anbefales! Kjempegod snickers-ostekake også :-)

Takk, MaritaL242
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

I dag fikk vi en ny favoritt her på Kreta, hva det gjelder middag.
Liten og personlig plass hvor alt stod til terningkast 6.
Fantastisk atmosfære, nydelig mat og beste betjeningen vi har opplevd på Kreta noen gang
Dette må bare oppleves
Garantert mange middager på oss her vil det bli

Takk, GlennIversen1971
Anmeldt 6. september 2019

Alt til karakter10.fantastisk mat og en ypperlig service av eierne Dragan og Hege.Kokk og medhjeper gjør med andre ord flott jobb.

Takk, Bjørn N
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Etter anbefaling fra vår datter som var der i mai, gjorde vi som hun sa; Prøv denne restauranten, dere vil ikke angre! Så vi gjorde det, og angret....på at vi ikke hadde gått dit før! Dette var en god opplevelse, og så deilig å være på en restaurant som KAN faget sitt! Alt var topp, fra vi kom inn til vi gikk. Og maten! Vidunderlig, perfekt laget. Og oksefileten var sendt fra de greske guder, virkelig noe for en biffelsker som meg! Virkelig verdt et besøk eller ti...og vi kommer tilbake! Må jo prøve flere retter...

Takk, annkarin1958

Reisende som så på 12 Tables, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i 12 Tables? Del dine erfaringer!