“Veldig god mat og service. ”
Anmeldelse av 12 Tables

12 Tables
Vurdert som nr. 1 av 116 Restauranter i Agia Marina
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Veldig god mat, og veldig fin atmosfære. Servicen var upåklagelig, og kelneren kom med gode anbefalinger. Det eneste som var litt nedtur, var at restauranten heter 12 tables, og hadde bare 11 bord....

Takk, pettersr

Anmeldt 3 uker siden

12 tables i Agia Marian ble en opplevelse. Liten intim plass med fantastiske ansatte som gjør sitt absolutt beste for at man skal ha en god opplevelse. Så er det måten da...I en klasse for seg. Faktisk så god at vi måtte be kokken til oss for å få takke for maten. Denne plassen anbefaler jeg på det varmeste.

Takk, zflyingviking
Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og service! Liten, koselig restaurant som jeg absolutt ville besøkt igjen! Anbefales! Kjempegod snickers-ostekake også :-)

Takk, MaritaL242
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

I dag fikk vi en ny favoritt her på Kreta, hva det gjelder middag.
Liten og personlig plass hvor alt stod til terningkast 6.
Fantastisk atmosfære, nydelig mat og beste betjeningen vi har opplevd på Kreta noen gang
Dette må bare oppleves
Garantert mange middager på oss her vil det bli

Takk, GlennIversen1971
Anmeldt 6. september 2019

Alt til karakter10.fantastisk mat og en ypperlig service av eierne Dragan og Hege.Kokk og medhjeper gjør med andre ord flott jobb.

Takk, Bjørn N

Reisende som så på 12 Tables, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i 12 Tables? Del dine erfaringer!