“Anbefales på det sterkeste”
Anmeldelse av 12 Tables

12 Tables
Vurdert som nr. 3 av 98 Restauranter i Agia Marina
Anmeldt 29. juli 2020

Maken til fantastisk service og nydelig mat skal en lete lenge etter. Den amerikanske burgeren er den beste burger vi noensinne har smakt . Liten og meget koselig restaurant . Anbefales på det varmeste.

Takk, tinamF8313QU

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

American burger var knallgod. Be om pommes frittes well done. Kjempegod service og opplevelse. Anbefales!

Takk, junewenn
Anmeldt 25. april 2020

Fabelaktig vi koser oss stort med god mat,hyggelig betjening. Har alltid minst tre besøk hvert år på Kreta.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, Anne Britt Iden N
Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Liten og koselig restaurant med utrolig god mat. Prøvde både biff og burger. Det var så godt at vi var her flere ganger. Hyggelige kelnere som gjør sitt for at både barn og voksne blir fornøyde. Avec på huset var også noe å skryte av her.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Lincharlotte
Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

En uforglemmelig gourmetopplevelse i går kveld Svært god mat, en eksellent vin til og uforglemmelig service med mye avec til slutt - gratis !

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, IdarE7

Reisende som så på 12 Tables, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i 12 Tables? Del dine erfaringer!