“Nydelig mat”
Anmeldelse av Spiti

Spiti
Vurdert som nr. 3 av 116 Restauranter i Agia Marina
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Vi spiste Lammeskank og langstekt kylling. Nydelig mat. God service. Avslappet atmosfære.Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: september 2019
Takk, oldy123

Anmeldt 19. august 2019

Vi var 13 personer tilsammen uten forhåndsbestilt bord. Betjeningen ordnet bord på noen sekunder.Alle var veldig fornøyd med mat og service. Dette er et familie drevet sted( 2 brødre og en fetter). Jeg spiste kleftiko ( tradisjonell rett med langtidsstekt lam ),det var veldig god. De andre spiste alt fra Biff til Stifado. Du sitter ute på en terrasse med bare himmelen som tak. Anbefaler stedet på det varmeste.

Takk, karianne70
Anmeldt 16. august 2019

Utrolig flott restaurant med veldig god mat og veldig god service. Tradisjonell gresk og kontinental mat.

1  Takk, CatrinE38
Anmeldt 15. august 2019

En flott restaurant i Agia Marina med nydelig mat og hyggelig betjening. Dem har et variert utvalg av greske og kontinentale retter

Takk, Kjell-Rune S
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Suveren mat, god service.. pizza, i følge jr er dette krets beste, biff med fløtepoteter og stifado...

Takk, 919perivars

Reisende som så på Spiti, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Spiti? Del dine erfaringer!