“Deilig mat”
Anmeldelse av Spiti

Spiti
Vurdert som nr. 3 av 116 Restauranter i Agia Marina
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Ny restaurant som vi var spendt på å prøve. Spiti skuffet ikke. Deilig mat, store porsjoner, billig og ikke minst smilende og hyggelige ansatte.
Og desserten var nesten et måltid i seg selv. Sjokoladekake, is og aprikoskompott.
Bare synd at vi må vente helt til neste sommer, men da kommer vi garantert tilbake.

1  Takk, kjellaugirenf

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Nydelig mat, perfekt service, rimelig. Vi bestilte kleftiko og ble anbefalt en gresk rødvin til. Vi angrer ikke, hverken på mat eller vin. Beste rakien jeg har fått her, med kanel, og en fersk deilig vaniljekake til. Takk Vi kommer tilbake.

2  Takk, anitgro
Anmeldt 12. september 2019

Fantastisk god mat, har prøvd ganske mange av rettene på menyen og alt var smakfullt og perfekt tilberedt, Så absolutt og anbefale. hyggelige kelnere og god atmosfæren, er også velkommen innom bare for litt drikke.

1  Takk, Kristin S
Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Det er så herlig å bli møtt med store smil når man ankommer, og det fikk vi her. Vi hadde et herlig måltid på Spiti med souvlaki og en god salat.

Maten smakte fortreffelig, men dessverre var souvlakien min kald, men ikke kald nok til at det var krise. Dette beklaget de så veldig, og løste saken galant med å by oss en himmelsk sjokoladefondant med is.

Vi hadde bord helt med veien så endel veistøy, men den hyggelige og smilende betjeningen gjør at man glemte dette fort.

Dessverre rakk vi ikke flere besøk her, men håper vi får muligheten en annen gang. Anbefaler stedet på det varmeste:)

Takk, AndreasMyrengI
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Vi spiste Lammeskank og langstekt kylling. Nydelig mat. God service. Avslappet atmosfære.Kommer gjerne tilbake!

Takk, oldy123

Reisende som så på Spiti, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Spiti? Del dine erfaringer!