“en av de bedre spisested.”
Anmeldelse av Nymfi Restaurant

Nymfi Restaurant
Vurdert som nr. 23 av 116 Restauranter i Agia Marina
Kjøkken: Gresk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 1. september 2019

nydelig mat og trivelig betjening. de er også i øvre sjikte i pris, men en føler likevel det er ok i blant.må prøves. alltid mye folk.

Takk, ivar465

Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Her får du mat og service som overgår dei fleste restaurantar i nærheten! Godt utvalg på menyen, gode plantebaserte alternativ, friske drinkar, god vin og personlig service. Er du heldig å kommer ein dag dei har live musikk, er det musikarar som leverer fantastiske tonar! Her kommer me alltid tilbake! Tusen takk for oss!

Takk, 311anitak
Anmeldt 16. august 2019

Rause porsjoner, strålende service og meeeget god mat. Anbefales på det varmeste ❤ Ingen tvil om at vi skal tilbake hit.

Takk, Steinar H
Anmeldt 14. august 2019

Var her og spiste med en famile på 10. Svenske eiere som hadde fokus på at vi skulle trives og være fornøyde. En flott meny med et godt utvalg for de fleste behov. Veldig god og velsmakende mat over hele linjen. God service og god kontroll på det meste. Absolutt en restaurant vi vil anbefale for familier. Aktiviteter for barna. Totalt så var vi veldig fornøyde med det meste på denne restauranten.

Takk, osmasen
Anmeldt 13. august 2019

Vi besøkte restaurant 2 ganger da vi bodde i nærheten. Synes restauranten renovering oppskrytt. Bestilte både gresk og kjøttretter og det smakte OK. Hamburger var tørr og ble halvspist. Kjøttbollene med potetmos smakte greit. Litt dyrere enn andre spisesteder i nærheten. Dra heller til Nostos som ligger rett over og få fantastisk mat.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Monika G

Reisende som så på Nymfi Restaurant, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Nymfi Restaurant? Del dine erfaringer!