“God, gresk atmosfære”

Kjøkken: Gresk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Her har vi vært mange ganger. God mat og vennlig stab. Aldri blitt skuffet. Anbefaler Stifado som vi synes er veldig god her.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, annkarin1958

Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Den beste mousakkaen eg har smakt på Kreta Restauranten låg berre ei lite stykke frå den traffikerte gata, stille og rolig atmosfære

Dato for besøk: august 2019
Takk, bkfossen
Anmeldt 14. august 2019

Var her og spiste 2 ganger i sommer. Bra førsteinntrykk ved ankomst, hvor bestilling gikk greit unne. Vi var en gruppe på 10, som også inkluderte barn. Greit med aktiviteter for barna, som er viktig i en slik sammenheng. Jeg personlig valgte Stifado som rett første kvelden, som var av ypperlig kvalitet og smak. Veldig godt. Jeg opplevde at her var det kjøkken som behersket tradisjonell Gresk mat. Valgte en lokal gresk rødvin, som ikke ble behandlet på forskriftsmessig måte. De kom med en vin som holdt en temperatur på 25 grader minst, noe som var helt uaksetabelt. Jeg na om en kjøler, hvor dette ble imøtekommet. Når vinen kom ned på akseptabel temperatur, var den meget god. Service og oppmerksomhet utover kvelden ble veldig sporadisk og til tider ble vi litt glemt. Uansett, så var matopplevelsen god og kan anbefales. Spesielt på trandisjonell Gresk mat.

Dato for besøk: august 2019
Takk, osmasen
Anmeldt 13. august 2019

Nostos har vi besøkt hvert år siden åpningen.Det har alltid vært utrolig hyggelig. Eiere og resten av servitører er topp og ikke minst kokkene er i ekselent klasse. Gleder oss utrolig til vi i september nå 2019 skal besøke våre venner på Nostos igjen.Anbefaler alle som er i Agia Marina å ta turen,du/dere blir ikke skuffet.Anne og Bjørn Bergen Norway.

Takk, Bjørn N
Anmeldt 11. august 2019

Dette er en av de beste resturantene i agia marina. Fantastisk flotte mennesker som jobber her og maten smakte fortreffelig. Desserten er nydelige. Besøkte resturanten 5 ganger løpet av oppholdet.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Monika G

Reisende som så på Nostos Restaurant, så også på

Agia Marina, Chania fylke
Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Nostos Restaurant? Del dine erfaringer!