“Morsomt med live webcam”
Anmeldelse av Mitsos Restaurant

Mitsos Restaurant
Vurdert som nr. 28 av 98 Restauranter i Agia Marina
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Hyggeli sted. God mat og service, og så kan du vinke til kjente som har søkt opp restauranten sitt live webcam.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Snonib

Anmeldt 19. oktober 2018

God mat. Hyggelig betjening. Fine omgivelser. Ligger ved stranden. Ikke trafikkstøy. Rolig om dagen. Meget populært om kvelden. Anbefales.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, LeifOveS1
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Her har vi spist flere ganger, og har aldri blitt skuffet. Servicen er bra, maten er god. Flott atmosfære. Anbefales Ønsker man bord mot havet så bør man reservere!

Takk, monicamB6507HT
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Kostas og Michalis driver en super restaurant helt nede ved sjøen. Super mat, fin atmosfære, hyggelig betjening. Anbefaler å forhåndsbestille bord, da det er stortsett fullt hver kveld. Bestill bord nede ved sjøen, da får du med deg solnedgangen. Thumbs up!!

Takk, Frode G
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Hørte om Mitsos fra bekjente. Leste om restauranten på TA. Denne ville vi prøve. Bestilte bord mot sjøen. Her må du bestille bord. Hvis du vil ha et fint bord.
Dette var fantastisk mat. Passe ventetid selv om restauranten var full. Vi spiste greske spesialiteter, helt nydelig. Dette kommer til å bli en fast restaurant når ferierer i området.

1  Takk, An2n56

Reisende som så på Mitsos Restaurant, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Mitsos Restaurant? Del dine erfaringer!