“Meget bra”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig restaurant i vakre omgivelser nede ved stranden. Fantastisk god mat og god service. Anbefales på det sterkeste!

2  Takk, AimeeEkelundN1

Anmeldt 18. september 2019

Jeg og min kone måtte bare til Mitsos og få et måltid Giuvetsu. Kan anbefale dette til alle som liker kjøtt og liker lokal mat. Fin kveld med god atmosfære, masse folk og hyggelig betjening. Anbefales

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, Bereist17
Anmeldt 4. september 2019

Herlig mat, god vin, hjertelig service, Kostas hilser oss som gamle venner sjøl om det er et år siden sist

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, asbkve
Anmeldt 28. august 2019

Flott beliggende populær restaurant ved stranden. Anbefaler å reservere bord i forkant. Velsmakende retter på menyen og bra utvalg av viner. Svært hyggelig og oppmerksom betjening. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, Kaj Elkjær K
Anmeldt 26. august 2019

Jeg har feriert på Agia Marina utallige ganger men aldri besøkt Mitsos ( Min største feil)
Besøkte Mitsos 3 ganger mens vi var på Kreta denne gang
Er kokk selv og det er fantastisk mat, De ansatte er hyggelige og serviceinnstilt.

En av dagene var vi på stranden og god service her også. Vi var 8stk og de setter opp nye solsenger slik at vi kunne få plass sammen.

Kommer tilbake neste gang vi er i Agia Marina

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, RuneL141

Reisende som så på Mitsos Restaurant, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Mitsos Restaurant? Del dine erfaringer!