“Lottos - perfekt for en trivelig kveld”

Lottos Restaurant & Pizza
Bestill bord
Vurdert som nr. 27 av 116 Restauranter i Agia Marina
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 4 uker siden

Når vi er på Kreta er det et must å besøke Lottos. Denne gangen ble flere kvelder tilbrakt på denne flotte restauranten. Nydelig mat og den hyggeligste betjeningen vi har møtt på. De har alltid tid til å slå av en prat, og det vanker stadig noe ekstra ved bordet.
Her deles det ut smil, klem og et klapp på skulderen fra en smilende betjening. Enkelte kvelder har de levende musikk, og servitørene tar seg gjerne en svingom med gjestene. Lottos ligger i Agia marina, men vi drar hit uansett hvor på Kreta vi bor, det er verd det.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 5ifamilien

Anmeldt 24. august 2019

Her er det alltid fult av folk og det serveres bare nydelig mat.Anbefales å prøve hvis du har anledning.

Takk, ivar465
Anmeldt 17. august 2019

Store porsjoner, fantastisk god mat og superhyggelig betjening. Dro hit flere ganger i løpet av ferien vår. Anbefales!

Takk, CamillaRod
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Veldig god mat. Utrolig god service. Store porsjoner til en billig penge. Veldig sosial besetning og mye godt på huset. Anbefales alle som ønsker en god kveld på Kreta

Takk, Y5366YHtoma
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Beste stedet for pizza. Høflige kelnere. Ok ventetid. Skikkelig gode pizzaer. Kommer lett tilbake hit.

Takk, maritg295

Reisende som så på Lottos Restaurant & Pizza, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Lottos Restaurant & Pizza? Del dine erfaringer!