“Veldig god mat, men sett av lang tid til å få betalt”

Lottos Restaurant & Pizza
Bestill bord
Vurdert som nr. 25 av 103 Restauranter i Agia Marina
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Veldig fin restaurant med utrolig god mat, har vært innom her flere ganger. Alt vi har bestilt fra menyen var en wow opplevelse, desserten anbefales veldig. Det eneste som trekker veldig ned er ventetiden for å betale, ved siste besøk ventet vi 1,5 time fra vi varslet av vi ønsket å betale til vi fikk betalt, det har gjentatt seg ved nesten alle besøkene vi har hatt der.

Dato for besøk: september 2021
Takk, JegLikerFrokost

Anmeldt 1. august 2021

Denne restauranten har vært et av stamstedene våre i mange år. Fantastisk god mat, ypperlig service og god atmosfære. Her finner du noe for enhver smak. Rause porsjoner og mat av høy kvalitet.

Takk, 869wenches
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

10/10, dødsgod mat og dødsgod service!! Beste restauranten under oppholdet i Chania. Anbefales på det sterkeste!!!!

Takk, theamorkved
Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

Lottos må vi bare besøke når vi er i Chania. Det er vårt sted for Chateaubriand med hyggelig betjening som ønsker oss velkommen år etter år.

Dato for besøk: august 2020
Takk, thorg658
Anmeldt 13. september 2019

Når vi er på Kreta er det et must å besøke Lottos. Denne gangen ble flere kvelder tilbrakt på denne flotte restauranten. Nydelig mat og den hyggeligste betjeningen vi har møtt på. De har alltid tid til å slå av en prat, og det vanker stadig noe ekstra ved bordet.
Her deles det ut smil, klem og et klapp på skulderen fra en smilende betjening. Enkelte kvelder har de levende musikk, og servitørene tar seg gjerne en svingom med gjestene. Lottos ligger i Agia marina, men vi drar hit uansett hvor på Kreta vi bor, det er verd det.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, 5ifamilien

Reisende som så på Lottos Restaurant & Pizza, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Lottos Restaurant & Pizza? Del dine erfaringer!