“God mat, hyggelig og bra service”

Lottos Restaurant & Pizza
Bestill bord
Vurdert som nr. 25 av 103 Restauranter i Agia Marina
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Vært her mange ganger i løpet av ferien, og kan virkelig ikke klage på mat, vennlighet eller service. De er proffe og kjenner igjen gjestene. Derimot er det er problem med å få betalt her. Det tar ALT for lang tid, og det gjelder alle besøkene vi har hatt. Siste gang ventet vi 1,5 time på regningen etter gjentatte forsøk av å si ifra til flere servitører. Det var like før vi gikk fra regningen. Men anbefaler restauranten, så lenge du er villig til å vente!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Climber63169140492

Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Veldig fin restaurant med utrolig god mat, har vært innom her flere ganger. Alt vi har bestilt fra menyen var en wow opplevelse, desserten anbefales veldig. Det eneste som trekker veldig ned er ventetiden for å betale, ved siste besøk ventet vi 1,5 time fra vi varslet av vi ønsket å betale til vi fikk betalt, det har gjentatt seg ved nesten alle besøkene vi har hatt der.

Dato for besøk: september 2021
Takk, JegLikerFrokost
Anmeldt 1. august 2021

Denne restauranten har vært et av stamstedene våre i mange år. Fantastisk god mat, ypperlig service og god atmosfære. Her finner du noe for enhver smak. Rause porsjoner og mat av høy kvalitet.

Takk, 869wenches
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

10/10, dødsgod mat og dødsgod service!! Beste restauranten under oppholdet i Chania. Anbefales på det sterkeste!!!!

Takk, theamorkved
Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

Lottos må vi bare besøke når vi er i Chania. Det er vårt sted for Chateaubriand med hyggelig betjening som ønsker oss velkommen år etter år.

Dato for besøk: august 2020
Takk, thorg658

Reisende som så på Lottos Restaurant & Pizza, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Lottos Restaurant & Pizza? Del dine erfaringer!