“Perfekt kveld”

Vurdert som nr. 23 av 108 Restauranter i Agia Marina
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. juli 2023

En fantastisk opplevelse sammen med min kjære! Varm atmosfære, nydelig mat og godt drikke. Svært imøtekommende ansatte som gjorde alt for at kvelden vår skulle bli vellykket. Forrett, dessert og drink på huset. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2023
Takk, Elin T

Anmeldt 30. juni 2023 via mobile enheter

Fantastisk god mat, og unik hyggelig og gjestfri betjening. Plassen med den ekte og gode saganakien. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Travel766405
Anmeldt 18. mai 2023 via mobile enheter

God mat og bra service, fine plass ute med litt utsikt. Maten var helt nydelig og husets rødvin var også god. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, t0rej_rnl
Anmeldt 10. september 2022 via mobile enheter

Nydelig mat, hyggelige og serviceinnstilt familie som bare vil det beste for sine kunder. Alltid en glede å besøke Roka

Dato for besøk: september 2022
Takk, SigmundF875
Anmeldt 5. september 2022

Var her på et arrangement i regi av Vingreiser. Alt vi fikk smake på var veldig godt. Kan nevne saganaki som jeg også har spist andre steder. Her var den virkelig supergod. Trivelig sted som kan anbefales.

Dato for besøk: september 2022
Takk, Wenche E
Giorgos T, Ιδιοκτήτης på Taverna Roka, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2022

Thank you so much 💖

Reisende som så på Taverna Roka, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Taverna Roka? Del dine erfaringer!