“Tilbake endelig”

Kjøkken: Gresk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 18. september 2021

Like bra som vi husket det! Fantastisk fisk, god vin og god service. Fant tonen igjen selv om 6 år siden sist!

Takk, 257ingrido

Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Koselig sted med hyggelig betjening, men elendig mat. Bestillte tuna-steak styr unna dette, viste ikke om jeg fikk fisk eller kjøtt. Om du besøker dette stedet anbefaler jeg å gå for noe gresk.

Takk, emhillersoy
Anmeldt 13. september 2021

Koselig familierestaurant og hyggelige ansatte.
Dessverre lever ikke maten opp til dette. Overstekt tunfisk og en helt ok calzone. Mousakka var derimot litt bedre.

Takk, Vilde B
Anmeldt 10. oktober 2019 via mobile enheter

Hyggelige ansatte, god mat og trivelig atmosfære. Absolutt et sted å anbefale for familier. Vi var 11 gjester til middag og storkoste oss samtlige

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, ArntEmil78
Anmeldt 22. august 2019

Var her for litt over en uke siden. Spiste grillet fisk og den var helt perfekt grillet. Saftig og god. God atmosfære. Meget fornøyd.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Caren S

Reisende som så på Horiatiko, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Horiatiko? Del dine erfaringer!