TripAdvisor
Agia Marina
Publiser
Innboks
Søk
Fin laaang strand, veldig variabel sandkvalitet

Anmeldt 10. september 2019
AndreasMyrengI
Holmestrand, Norge
Strand

Anmeldt 15. august 2019
lillemy22
Trondheim, Norge
Les alle 1 445 anmeldelsene

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Agia Marina
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

En flott strand med masse forskjellige strandbarer og restauranter. Flere tilbyr gratis solsenger om du spiser lunsj hos de. Det er veldig variabel type sand/sten langs stranden så her kan du velge det du liker best.

Vårt favorittsted var ved Me Gusta Beachbar og Gorgona. Gå ned imellom den store portalen ved bensinstasjonen.
Her er det finkornet sydensand og flott vann. Artige bølger når det er vær til det.

Toalettene på Gorgona er fine, rene og lett tilgjengelig for strandgjester.

Som seg hør og bør kryr det av selgere på stranden, men ingen er plagsomme og alle med et smil. Massasjen prøvde vi noen ganger og den var knall.

Gleder oss til neste sydentur:)

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, AndreasMyrengI
Anmeldt 4. september 2019

Koselige små strandrestauranger som tilbyr gratis solsenger dersom du spiser/drikker på deres spiseplass

Takk, Helge J
Anmeldt 28. august 2019 via mobile enheter

Dette er en langstrakt strand med forskjellige bademuligheter, fra de sandrike langgrunne til de steinete og glatte. Men finner du deg en strandside med mye deilig sand, har du det helt topp. Vannet er ikke noe særlig klart og det har vært en god del bølger med påfølgende rødt flagg nå i august, ikke noe særlig. Men alt i alt en grei strand.

Takk, 474terjeg
Anmeldt 19. august 2019

Tildels mye småstein på stranden. Barn bør ha badesko både pga steiner og som beskyttelse mot veldig varm sand. Til tider store bølger som gjorde bademulighetene vanskelige for store og små. Veldig lite søppel å se.

Takk, Sljaco
Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Lang strand med forskjellige aktivitet mot . Finest lenger inn i Agia Marina. Vi bodde nærme platanias og der var det ikke egnet for småbarn å bade, mye finere lenger inn. Det er litt mas om massage på solsengene. En del av sengene tilhører visse hotell, så det må man sjekke ut før man tar en

Takk, lillemy22