“God glutenfri pizza og fantastisk atmosfære.”
Anmeldelse av Raeti Taverna Restaurant

Raeti Taverna Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 98 Restauranter i Agia Marina
Kjøkken: Gresk
God for: Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god service. Følte oss velkommen fra starten til vi gikk fra restauranten. Vår sønn var meget fornøyd med den glutenfrie pizza. Fikk hjemmelagde ketchup til pizzaen. De ansatte anbefalte hovedrett som smakte fortreffelig. Hit kommer vi igjen iløpet av vår tur her på Kreta.

2  Takk, sas014

Anmeldt 4. oktober 2019

Fantastisk mat!!! Over all forventing! Utrolig koselig og hyggelig betjening, ikke lang ventetid på maten heller! Skal definitivt hit igjen en gang! Anbefales virkelig ❤️

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, Sommer1997
Anmeldt 3. oktober 2019

Veldig god mat , og superhyggelig betjening . Her er det noe for alle og enhver . En av mine favoritter på turen

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, Lena A
Anmeldt 1. oktober 2019

Maten var vellaget, kjøttet meget mørt og det smakte helt nydelig.
Hyggelig betjening.
Kort ventetid på maten.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, Eva S
Anmeldt 25. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat og atmosfære. Hyggelig vertskap - vi har vært her tidligere og måtte besøke de igjen.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, bberutrit

Reisende som så på Raeti Taverna Restaurant, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Raeti Taverna Restaurant? Del dine erfaringer!