“Favorittrestaurant ♥️”

Kjøkken: Gresk
God for: Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 17. september 2021

Raeti er en veldig koselig restaurant! Lun atmosfære, morsomme servitører og helt utrolig god mat! Dette ble vårt nye favorittsted. «Drunk chicken» og moussaka må prøves - vi har aldri smakt maken
Anbefales på det varmeste!!
Vi sees igjen neste år ♥️

Dato for besøk: september 2021
Takk, MariannKarlsen

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat, flotte lokaler med ekte greske vibber. Meget trivelige serivitører og god service! Maten kom raskt på bordet, fikk også både forrett og dessert. Meget flott matopplevelse og anbefales på det sterkeste

Takk, 442kinem
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god service. Følte oss velkommen fra starten til vi gikk fra restauranten. Vår sønn var meget fornøyd med den glutenfrie pizza. Fikk hjemmelagde ketchup til pizzaen. De ansatte anbefalte hovedrett som smakte fortreffelig. Hit kommer vi igjen iløpet av vår tur her på Kreta.

2  Takk, sas014
Anmeldt 4. oktober 2019

Fantastisk mat!!! Over all forventing! Utrolig koselig og hyggelig betjening, ikke lang ventetid på maten heller! Skal definitivt hit igjen en gang! Anbefales virkelig ❤️

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, Beate S
Anmeldt 3. oktober 2019

Veldig god mat , og superhyggelig betjening . Her er det noe for alle og enhver . En av mine favoritter på turen

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, Lena A

Reisende som så på Raeti Taverna Restaurant, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Raeti Taverna Restaurant? Del dine erfaringer!