Marina A
3,0 av 5 boblerAnmeldt 4. juni 2019
Dato for oppholdet: mai 2019
Romtips: Dersom de av musikken i gangene er dette et greit alternativ...
3,0 av 5 boblerRenslighet
0.7 km fra Seagull Hotel And Apartments
Ved stranden
Se flere hoteller i Agia Marina
Anmeldt 22. oktober 2018

Koselig og familievennlig hotell. Vi følte oss velkommen og ble alltid møtt av hyggelig og hjelpsom betjening. Rene pene rom med god størrelse. Litt lite bassengområde, men også her er det velholdt, rent og trivelig, med greit utvalg i baren. Om kvelden koste vi oss på den flotte takterrassen.Trivelig hotell som vi gjerne besøker igjen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, agvasboe
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Med oss og stormen, kom også verdens søteste, fineste katt, som har både holdt min familie og meg, men også de andre hotellets gjester og ansatte med selskap. Veldig hyggelig betjening. Veldig fin beliggenhet, både til strand og resturanter. Har hatt ett veldig hyggelig opphold og kommer definitiv tilbake igjen, en gang i fremtiden. Pluss med wifi, badebasseng, velkomstdrink og stor, kul dusj.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 431minal
Anmeldt 10. juni 2018

Et veldig koselig og intimt hotell. Positivt overrasket siden det bare er 2 stjerner. Rene og pene rom. Personalet er hyggelige, å man føler seg godt velkommen. Eneste minuset er at aircondition koster 7 euro per dag, litt i det dyreste laget. Men ellers veldig fornøyd.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Maiken O
Anmeldt 22. september 2017 via mobile enheter

Hatt ei god uke på dette hotellet. Hyggelige og behjelpelige folk både i resepsjon og som vaskepersonalet. Bra standard på rom. Glimrende beliggenhet i forhold til strand, restauranter og shopping. Her kan man godt komme tilbake 😃

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, Pellis1
Anmeldt 13. september 2017

Kjekt lite leilighetshotell, med kort vei til stranda og andre fasiliteter. Hyggelige ansatte. Bassengområde var ikke så veldig lekkert, lite å innestengt. Kommer nok til å bo der flere ganger. Elsker Kreta

Romtips: Gjerne litt mer utstyr til kjøkkenavdelingen
Dato for oppholdet: juli 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet