Expedia.comUSD 68
Orbitz.comUSD 68
Trip.comUSD 66
Anmeldt 19. juli 2019

Ikke la deg forlede av at hotellet har to stjerner. Her finnes alt du trenger. De ansatte får deg til å føle deg velkommen så snart du ankommer. Vi har rom 24 som er lekkert innredet. Svært god seng (som er sjeldent å finne i Hellas), minikjøkken, balkong med utsikt til bassenget, toalettartikler, hårføner og safe. Hele hotellet er rent og pent. De har også en flott takterasse med skybar. Vil anbefale at du tar turen opp dit på kvelden. Nydelig utsikt og avkjølende bris. Flotte Effie vil sørge for at du får servert godt drikke til den fantastiske utsikten. Hotellet tilbyr også mange forskjellige massasjebehandlinger, utført av dyktige terapeuter.

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, Kave_68
Anmeldt 29. juni 2019 via mobile enheter

Lite hotel i sentralt i Agia Marina.
Veldig hyggelig personale.
Hyggelig innredet rom og utre miljø med fine detaljer. Veldig gode senger..sjelden å finne slikt på Kreta.
Vi bodde mot bassengområdet. Fikk utsikt mot Theodori island Store rom og balkong. Synes balkongstolene var tunge og grusomt vonde å sitte i. Disse bør byttes ut.
Brukte ikke det lille bassenget da det var veldig varmt i den
trange bakgården.
Hotellet er renovert, men de har kun malt de tidligere tredørene inn til rommene. De er ikke tette slipper inn både lys og lyd.
Ellers så virker veggene å være lydtette.
Renholdet var godt på hotellet. Men vi merket oss at vaskedama aldri vasket bak baderomsdøren de 14 dagene vi var der.....
Aircondition er noe dyrt og bråker mye. Forstyrrer når man sitter på verandaen.
Vi bestilte med enkel frokost. Denne er veldig enkel (kontinental) og serveres av frokostverten. Sørg for å ha god tid til frokost. Denne kan ta tid med flere gjester samtidig. Mot tillegg i pris kan en få oppgradert/annet frokostvalg. Det er ikke frokostbuffet.
På avreisedag valgte vi å benytte oss av dusjfasilitetene i hotellets underetasje. Pga av utsjekk kl.12 og avreise sent på kvelden. Det er ikke mye å skryte av. Det var skittent i dusjrommet. Fullt av småfluer. Det fantes ikke noe å henge håndduker på eller en benk. Det var ingen god opplevelse. Greit at det er gratis tilbud..men det koster ikke mye å sette opp et par knagger...
Anbefaler likevel hotellet. Pluss for fine rom, gode senger, renhold, koselig personale.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, HeAS2016
Anmeldt 4. juni 2019

Dette er et hotell vi har feriert på i flere år.
Perfekt beliggenhet for oss med nærhet til restauranter og flott strand.
Greit med eget basseng på dager med vind og bølger på stranden.
Godt vedlikeholdt , bra rengjøring og hyggelig personale.
Men en ny ting av året var ekstremt irriterende - nemlig at det spilles høy musikk i gangene . Fra tidlig morgen kl 07.00 til kl 24 - på dager med sen innsjekking helt frem til 01.30 !!! Det er svært lytt på rommene så "musikken" bærer helt inn i sengen. Ikke akkurat det man forbinder med et sted å slappe av.
Flere oppfordringer til å dempe/slå av musikken ble ikke tatt hensyn til.
Det er trist når det meste annet er så bra...

Romtips: Dersom de av musikken i gangene er dette et greit alternativ...
Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, Marina A
Anmeldt 22. oktober 2018

Koselig og familievennlig hotell. Vi følte oss velkommen og ble alltid møtt av hyggelig og hjelpsom betjening. Rene pene rom med god størrelse. Litt lite bassengområde, men også her er det velholdt, rent og trivelig, med greit utvalg i baren. Om kvelden koste vi oss på den flotte takterrassen.Trivelig hotell som vi gjerne besøker igjen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, agvasboe
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Med oss og stormen, kom også verdens søteste, fineste katt, som har både holdt min familie og meg, men også de andre hotellets gjester og ansatte med selskap. Veldig hyggelig betjening. Veldig fin beliggenhet, både til strand og resturanter. Har hatt ett veldig hyggelig opphold og kommer definitiv tilbake igjen, en gang i fremtiden. Pluss med wifi, badebasseng, velkomstdrink og stor, kul dusj.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 431minal