“Middelmådig”

Vurdert som nr. 37 av 103 Restauranter i Agia Marina
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Ingen wow-opplevelse. Bruker lang tid for å ta betaling her. Maten er veldig varierende, mye mangler salt, men smaker helt ok. Servitørene er som regel hyggelige, men virker stresset.

Takk, Climber63169140492

Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Det er vår sjette ferie på rad i Agia Marina og blir ikke den siste. Vi ble tatt i mot som gamle kjente den første kvelden. Manolis med venner er det hyggeligste vertskap du kan tenke deg. Vi spiser lunsj på denne restauranten hver dag og har nok nesten spist oss i gjennom menyen. Alt er velsmakende og ikke spesielt dyrt. Servering ved solsenga er et pluss og det blir noen øl der også. Høyst sannsynlig ses vi i 2020.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, BeritL_12
manolis_kouridakis, Owner på Sebastians, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2019

Always nice to see good friends coming back.
Thank you for your review..and for your support all these years... good luck with everything.

Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Vi ble tatt vel imot, og vist til et bord. Koselig restaurant, med meget hyggelig betjening. Maten var god, som den er på de fleste plassene i Agia Marina, men kvelden ble litt dempet av en lokal syngestjerne som hadde lyden på mic'en såpass høyt at vi nesten ikke hørte musikken. Bortsett fra det var det et hyggelig besøk.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Ken B
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Denne lå rett ved der vi bodde på Kreta, noe som gjorde at vi spiste her flere ganger. Maten helt grei og servicen varierer veldig. Noen fantastiske servitører og noen som absolutt burde hatt sparken. Beregn god tid dersom du velger å spise her. Treg service. Bra beliggenhet.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, Elinsita
Anmeldt 23. juni 2019

Vi spiste lunsj her 3 ganger i løpet av vår ukes ferie. Hyggelig og rask service. Den fylte omeletten og Gresk salat var veldig gode retter. Fikk alltid en liten dessert etterpå. Deilig å tilbringe noen timer på solsengene nedenfor restauranten. Nydelig sandstrand som ikke er altfor langgrunn. Solsengene var gratis for gjestene, og det var mulighet til å bestille drikke og enklere retter her. 2 unge menn var flittige servitører.
Synes dette er en koselig og avslappende sted å være. Her slipper man også lyden av de som spiller ping pong på stranda, da det ikke er lov.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, Marit B

Reisende som så på Sebastians, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Sebastians? Del dine erfaringer!