“Very Good! ”

Kjøkken: Gresk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Så god pizza!! Anbefales på det sterkeste! Også veldig god gyros. Gode porsjoner og veldig hyggelig ansatte!

Takk, 21hannek

Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

God og billig mat
Rask servering
Populært sted
Mye mat, bilde er barnemeny spagetti caebonara
Anbefales .
Godt utvalg på menyen

Takk, Janne E
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Prøvd snart det meste på menyen, kjempe god mat. Kjempe hyggelig og service innstilt betjening. God atmosfære.

Takk, kenfmidt
Anmeldt 2. september 2018

Mithos har både pizza og vanlige greske retter, men det er ingen tvil om at pizza er spesialiteten. Den lages i steinovn, og serveres både i restauranten og som takeaway. Listen over varianter er sannsynligvis den lengste jeg har sett. Vi var fornøyd med de tre utgavene vi valgte.

Restauranten er stor, og den var nesten helt full den kvelden vi var der. Heldigvis fikk vi et bord der støynivået ikke var alt for høyt. Den som ønsker en rolig og romantisk aften, bør nok velge et annet sted.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Sigurd H
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Biff for 2. Kjempe god middag. Trivelig atmosfære og hyggelig. Kjempe bra service fra kelneren
Biffen ble servert med både ris/pommes frits og faktisk gulrøtter.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Footprints405343

Reisende som så på Mithos Restaurant, så også på

Har du vært i Mithos Restaurant? Del dine erfaringer!