“Trivelig ”

Kjøkken: Gresk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Kjempekoselig restaurant og ansatte. Uformelt og koselig. En enorm meny å velge i. Pizzaen var veldig god her. Store porsjoner. Kan lett anbefale denne om en er ute etter gresk mat. Får 4 pga service og at maten var litt over gjennomsnittet.

Takk, Gullfuglen

Anmeldt 17. november 2019 via mobile enheter

Mithos leverer 100% hver gang, nydelig mat, kjempehyggelige ansatte og eiere, har blitt en av favorittene som må besøkes flere ganger under hvert opphold

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, Glenn I
Anmeldt 29. oktober 2019

Her var alt ved det gamle. Masse folk, god mat og god service. Rause porsjoner og flott atmosfære. Anbefales!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, mortencola
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

God mat, rikelige porsjoner og hyggelig betjening. Var der flere kvelder under vårt ukesopphold. Kan trygt anbefales.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, guhel
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Vi bestilte en fast meny med gresk mat for 35 Euro og fikk enormt mye mat. Hvitløksbrød, ouzo, gresk salat, en liter av husets vin, samt dessert. Vi takket nei til raki. Rask servering og som vanlig hyggelig betjening. Dette var det sjette besøket på like mange ferier og vi kommer nok igjen.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, BeritL_12

Reisende som så på Mithos Restaurant, så også på

Har du vært i Mithos Restaurant? Del dine erfaringer!