Anmeldt 9. august 2016

Vi har bodd på dette hoteller siden 2002 og har vært kjempefornøyd med. Meget bra renhold , koselig hotell eier og og ansatte, som er der år etter år, du føler de er en del av familien når du kommer hit. Hotellet har veldig mye " stamgjester"

Romtips: Alle rom og bad var ny oppusset vinteren 2015.
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Kristin S
Anmeldt 8. november 2015

Familiedrevet koslig hotell med vennlige ansatte.Rent og pent ved det lille bassengområde med flott beplanting.Leilighetene vi hadde var i 2etasje med flott utsikt og stor dobbel terasse.Grei standard i leiligheten og rengjøringen var det ikke noe å si på.Vi var her i mai og august.Litt ustabil service i bassengbaren i august.Ligger sentralt til med en liten butikk på område.Kort vei til strand,shopping og restauranter.Vi kommer nok til å bo her igjen.

Romtips: høyere etasjer med havsutsikt
Dato for oppholdet: august 2015
Takk, kristinbirgittej
Anmeldt 28. juli 2015

Dette hotellet er et koselig lite leilighetshotell. Det er familiedrevet og du møter de samme ansatte hver dag. Irene i baren, Maria i resepsjonen osv. Veldig hyggelige og imøtekommende. Rimelig og bra hotell. Fordelen med lite hotell er at du møter de samme i bassenget hver dag og kan komme i prat med noen om du ønsker dette. Det var også alltid nok solsenger og ikke noe mas i baren eller rundt.

På minussiden er at de ikke har frokost og det kan kanskje bli litt kjedelig uten noen aktiviteter for barn/ungdom, men det er jo nok å finne på i området.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, linea2013
Anmeldt 25. mai 2015

Meget behjelpelig personale, serviceinnstilt. Jeg hadde bestilt 1romsleilighet, fikk en leilighet med stort soverom og stort oppholdsrom. God plass på badet, to verandaer. Junior godt fornøyd med svømmebassenget.

Romtips: Jeg ba om veranda med gode solforhold, fikk leilighet med 2 verandaer
Dato for oppholdet: mai 2015
1  Takk, edf162
Anmeldt 17. august 2014 via mobile enheter

Va fantastisk finvelkomst å hyglig å bli er alle som jobber der å romene var fantastiske rent å pent :) og det var også store verandaer anbefales på det sterkeste:) ligger bare 2 minuter fra stranda og supermarkede er også like i nærheten....

Dato for oppholdet: august 2014
1  Takk, Mette B