Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

+ rengjøring
+ serviceinnstilte personale
+ rene håndkler hver dag
+ stranden
+ god plass ved bassenget
+ godt utvalg i frokostbuffet

- dårlig og bråkete a/c
- manglet hårføner
- bråkete fra naborom og trafikk
- slitte rom og langt fra noe 5 stjerners. Det kaller seg luxury hotel, men det fortener det ikke.
-vekslepenger ble sett på som tips på strandrestauranten. Gir ikke nesten 20 euro i tips for noe som kostet 23 euro.
-måtte vente lenge på servering på strandrestauranten.
- frokostbuffet: kaffen og appelsinjuice smakte vann di første dagene.
- foretrekker å spise frokosten min ute når eg er i syden.

Dato for oppholdet: august 2018
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, AnneMarie292015
Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Herlig hotell! Deilig frokost og fine store rom. Herlig med basseng rett ved havet og snille mennesker i resepsjon og bar. Kommer gjerne tilbake! Det eneste som trekker ned er utrolig dårlig wifi, funket ikke i det heletatt på rommet. Ok wifi i resepsjon og ved basseng!
Vaskedamene gjør en super jobb og lager fine dekorasjoner av håndklær.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, theabratlien
Anmeldt 15. august 2018

Vi reiste med 3 barn i alder 4-10 år.
Beliggenheten med basseng i direkte tilknytning til strand har satt en ny standard for hva vi vil lete etter i fremtiden.. Her har man tilgang til to bassenområder, enten til Iolida Beach eller Village. Den ene på oversiden av vegen, (gangbro over veien) virka noe roligere enn den på strandsiden. Vi tilbragte alle dagene på det nederste bassengområdet, der vi kunne veksle mellom å bade i havet eller i bassenget.
Her kunne man få bestilt lunsj på solsenga om man ønsket det.
Vi hadde ikke all-inclusive da vi ønsket å se oss litt rundt på kveldene, men ok mat og stort utvalg på middagsbuffet. Spiste der en gang, veldig støyende atmosfære i resturanten som også frokosten ble servert i.
Det som trekker ned er utvilsomt standard på rommene. Selv reklamerer de med 5 stjerner, Ving opererer med 4. Rommene tilsvarer kanskje en 3'er..
Aircondition var dårlig, sengene harde og putene som vanlig tykke og harde.
Kjøkkenutstyr holder ikke til annet en brødmåltider.
Rengjøringen var bra. Ikke hver dag vi fikk nye håndduker. Wifi.. dårlig dekning og hastighet sef.
Solsenger blir dessverre reservert, koster penger ved stranda. Safe koster 12 Euro som de har i resepsjonen.
Avreisedag hadde vi ikke avreise før kl 23 (ca. en halvtime med buss til flyplass)
Måtte sjekke ut av rommet før kl 12 da det kom nye, (sen utsjekk mulig om tilgjengelig mot ekstra kostnad) men de har 2 dusjer i kjeller så man kunne få dusjet etter endt bading.
Men alt i alt siden vi skulle bade og slappe av var vi veldig fornøyde med oppholdet og da spes uteområdet!

Takk, khjulstad
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet var greit nok. Greit basseng område og lå rett ved stranden. Ikke så veldig god service spesielt i resepsjonen. Grei nok mat i restauranten. Greie rom, men slitte. Ellers var plassen rundt liten , lite barnevennlig med en hovedgate med mye trafikk og støy.Greit å ha vært der, men reiser ikke tilbake!

Takk, Mona-Lill O
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Det som huskes best fra uken på Iolida Besch hotel er det fantastiske servicen fra personellet, uten unntak.
Bra rom, bra basseng, bra mat(vi hadde bare frokost inkl.)og selvsagt kort avstand til stranden.
Minuset er ho den vanlige gjengangeren - reservering av solsenger(sier ikke mer om det). Og appelsinjuice er et must for meg, da blir det trekk når denne smaker vann...

Alt i alt er flott uke, og det blir 5 stjerner - men 5(minus)

Takk, kjetil163