Kine K
Anmeldelse av CHC Atlantida Mare
3,0 av 5 boblerAnmeldt 27. mai 2023via mobile enheter
Dato for oppholdet: mai 2023
Zacharias Chnaris, General ManagerCHC Atlantida Mare, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. juni 2023
Dear Guest,

Thank you for choosing CHC Atlantida Hotel for your holiday and for sharing a review. It’s great to know that your stay with us was enjoyable, and that you liked our location close to the sandy beach. We were especially happy to read your kind words about our friendly staff, as the whole team works very hard to make our guests’ stay memorable. We hope that we will have the pleasure of welcoming you back again in the future.

Best regards,

kr 1 574
1.4 km fra CHC Atlantida Mare
Se flere hoteller i Agia Marina
Anmeldt 29. april 2023

Hotellet var bedre enn forventet. Dette stedet vil kanskje bli dyrere neste år pga mer fasiliteter og høyere standard.. Hotellet ligger 50 m fra stranda på riktig side av bilvei, med strand, solsenger, barområde. Flere av fasilitetene var ikke helt klare siden hotellet nettopp hadde åpnet for sesongen. Med dette mener jeg tilbud om frokost, middag og slike ting.
Restauranter, supermarkeder og butikker er å finne innen 50-100m og med supermarked på andre siden av gaten så jeg led ingen nød av den grunn. Hotel manager snakker Norsk, Gresk (kanskje flere språk) og alt personal var veldig hyggelig og service innstilt. Rengjøring av rom hver dag med friskt duftende gulv og sengetøy. Rommene hadde kjøleskap, spiseplass og balkong, men ingen kjøkken. Hotellet sa at det vil komme på plass mulighet for kaffe og sikkert litt til på rommene utover sesongen og at de satser på 5 stjerner neste år etter oppussing, og da med basseng og flere valgmuligheter
I mellomtiden, hvis man mangler noe så går hotellet langt i å fikse det, bare man sier i fra. Her nede får man gjerne mobilnr til hotell sjef med beskjed om å ringe hvis det er noe de kan gjøre bedre. Så mitt tips er: gjør det, gi ærlige tilbakemeldinger og få mye tilbake.
Her kan man få ekstra mye for pengene før neste sesong!
De fleste balkongene har nydelig sjø utsikt, ellers er det godt med sengeplasser/sitteplasser i bar område og på stranden.
Myk eller hard seng? Min var hard, men jeg er en stor mann også vet jeg dette er subjektivt.
Jeg kommer definitivt tilbake til Chania så får jeg bare håpe dette stedet ikke er for dyrt for meg neste gang.

Romtips: Check the beach for the nicest restaurants
Dato for oppholdet: april 2023
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Ruben H
Zacharias Chnaris, General Manager på CHC Atlantida Mare, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2023

Dear Guest,

Thank you for choosing our hotel and for taking a moment to share your experience. We are delighted to receive your positive scoring, as nothing can be more gratifying than the gentle appreciation coming from our guests. Your satisfaction and comfort are our first priority.
We would be delighted to have you back in our hotel to provide you with the most refined hospitality experiences again.

Warm regards,
CHC GROUP TEAM!

Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig lite hotell ved stranden. Mangler dessverre svømmebasseng, noe som hadde vært veldig greit å hatt. Stranden er ofte «rødflagget» og da hadde det vært greit med et alternativt sted å badet. Rent og pent og godt renhold på rommene. Gode senger og velfungerende aircondition.
Er du ute etter et rimeligere alternativ er dette et godt sted å være:-)

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Slettum
Anmeldt 11. januar 2017

Rent og pent,utrolig hyggelig betjening. Sang til og med bursdagssang til meg :-)
Noe trafikkstøy mot gata men ikke noe problem. Har bodd der to ganger og veldig godt fornøyd begge gangene.
Rolig fint bassengområde i bakkant.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Knubro
Anmeldt 3. mai 2015

Atlantida Mare er et lite hotell godt drevet av Dorothea og hennes far. Fint plassert rett på stranda, som er nydelig og familievennlig. Koselig taverna med utsikt over havet hvor Maria og Petro disker opp med det beste av lokale og ferske råvarer, alltid presentert med et stort smil!
Så følger hotellbygning med atten rom. Mot gata ligger resepsjon, lobby og bar hvor du blir møtt på en vennlig måte.
Som mange greske hoteller er dusjløsningen slik at det lett blir vannsøl over badegulvet. Dusjforhenget tar av noe, men hvorfor ikke installere et dusjkabinett. Det ville spart eierne for mulig vannskade, forenklet jobben for stuepiken og blitt mer komfortabelt for gjestene.

Romtips: Rom i 2. etasje gir best utsikt fra balkongen
Dato for oppholdet: april 2015
2  Takk, parkDrammen
Anmeldt 3. juli 2014

Etter en uke i Paleochora var tiden inne for en uke på Atlantida Mare.herlig mottakelse av Dorothy.
fin leil.m/havsutsikt.hun visste at vi allerede hadde best.rom for aug.mnd.Ble vist den leilighet vi da skulle få.Gleder oss allerede.
Herlig personale.
kan anbefales.