TripAdvisor

Vurdert som nr. 10 av 116 Restauranter i Agia Marina
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Er i Agia Marina på 12 året, og Koupes er helt klart vår favoritt.
Både maten og de som jobber der er i særklasse.
Beef Koupes ble min favoritt i år.
Vi var et reisefølge på 11 og alle var kjempefornøyde.

Dato for besøk: september 2019
Takk, sisselo2019

Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Vi besøkte Koupes på vår 5. dag på Kreta. Beste maten hittil. Vi bestilte kylling souvlaki og kyllingfilet. Begge kom på en seng av friske grillede grønnsaker og nydelige hjemmelagede potetbåter. Rene gode smaker. Vi forstod ikke før etter vi hadde bestilt at vi kunne bestilt saus i tillegg, det hadde nok gjort måltidet enda bedre. Tok litt tid før maten kom, men vel verdt å vente på. Hyggelig betjening og stort pluss for at de ikke er pågående når du går forbi og kikker på menyen. Vi fikk stå helt i fred å se på menyen ute før vi valgte og gå inn og da ble vi ønsket velkommen av en servitør rett innenfor inngangen. Rolig og trivelig atmosfære selv om restauranten ble nesten full.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 5vibekeb
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Restauranten er veldig fin, og maten er veldig god! Men det tar litt lang tid før man får maten.

Anbefales 3/5

1  Takk, kulesteiverden
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Vi spiste her tredje dagen vi var på Kreta. Var kjempe fornøyd. God mat, flinke ansatts. Veldig god rosé vin.
Se bilde.
Vi bestemte oss for å spise her den siste dagen.
Kom nettopp hjem til hotellet nå. Vi er i matkoma. Perfekt. Kelneren vi fikk var veldig hyggelig og imøtekommende. Kan en del om vin.

Blir dere lenger enn hovedretten så må dere prøve ostekaka eller den vi likte best Banoffee.
Og drinken Zombienation.

Takk, Jossikoz
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Vi bestilte lammeskank, burger og kyllingfilet. Lammeskanken må prøves! Den smelter nesten på tunga. Nydelig dandert med søtpotetmos, squash og gulrøtter. Himmelsk! Burgeren var den beste vi har smakt her nede, og pjokken som hadde kyllingfilet, spiste alt, unntatt grønnsakene. Prisene er ikke til p bli skremt av og servicen er helt upåklagelig! Beste stedet i Agia Marina!

Takk, Ken B

Reisende som så på Koupes Restaurant, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Koupes Restaurant? Del dine erfaringer!