Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakt overnattingsstedet for ledig kapasitet.
Det finnes lignende hoteller som har ledig kapasitet.
Vis alle
Hvordan betalinger til oss påvirker rekkefølgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nærheten
Filtrer
Oppdaterer listen ...
2934 av 136 anmeldelser
Anmeldt 29. august 2011

Hotellet var meget bra. rommene var rene og pene. bassengområdet var og rent og pent.
Det som drar litt ned var at pool baren var dyr i forhold til andre plasser og stengte alt for tidlig. Og det at der står at man kan veksle valuta i resepsjonen, men der hadde de aldri mer en 8 euro.

Takk, TOM K
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Anmeldt 28. august 2011

Tilbrakte to uker her i august og er strålende fornøyde med hotellet! Leiligheten var akkurat passe stor, vi bodde på en ettroms med kjøkkenkrok. Rengjøringen var upåklagelig. Personalet i resepsjonen var veldig koselige og det var en mann som møtte oss og hjalp med bagasjone når vi ankom midt på natten. Gratis air condition er et stort pluss og store balkonger med trivelig utsikt mot bassengområdet eller hage.

Det trekker litt ned at poolbaren stengte tidlig og at det ikke var lekestativ el.l. på området, men disse manglene er ikke grunn til å velge bort dette hotellet til fordel for et annet etter min mening. Leie av barneseng kostet 4€ pr natt, og det blir kostbart på 14 dager... Sengene er harde, men det er de jo stort sett over alt.

Når det gjelder området generelt er det veldig fint på stranden for familier, men man må krysse en trafikkert og potensielt livsfarlig vei for å komme til den. Her er det om å gjøre å holde godt på barna! Ellers er området koselig med et godt utvalg av spisesteder og barer. Er kort vei til Platanias hvor det er mer liv, men også mer mas.

Takk, SunnivaH
Anmeldt 8. august 2011

Kjempeflott hotell med mange fasiliteter stort uteområde med 3 forskjellige basseng barn,trim og lek. Hotellet har å eget trimrom. Nært til stranda å sentrum anbefales på det varmeste til familier som reiser med barn. Egen airkonisjon på de separate soverom i tillegg til den som er i fellesarealet i leiligheten. Oppvasken blir ikke tatt av rengjøringspersonalet vi er litt bortskjemt fra der vi bodde sist.

Takk, lovecreta
Anmeldt 1. august 2011

Om du skal bo i Platanias området er dette absolutt et hotell å anbefale.
Flott barnevennlig basseng område, og ikke kamp om solsengene.
Kort vei til stranden og nødvendige faseliteter.
Har kost oss her i 14 dager.

Dato for oppholdet: juli 2011
1  Takk, Tomas1975
Anmeldt 26. august 2010

Hadde lekkasje fra airconditionanlegget hele 3 ganger- heldigvis var de raske til å fikse det, også på kveldstid. Hadde tyveri på verandaen 2 netter på rad.
Bassengbaren skulle vær åpen til kl.1900, men stengte ved 15-16 tiden. Personalet virker noe uinteressert i gjestene sine.
Forsåvidt hyggelig bassengomeråde, med rene basseng.
Reiser nok til et annet hotell ved neste anledning.

Dato for oppholdet: august 2010
    • Sted