“Himmelsk god mat.”

Me Gusta Beach Restaurant
Bestill bord
Vurdert som nr. 15 av 98 Restauranter i Agia Marina
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

På denne strand baren/restauranten får du bestilt deg mat, laget av en meget dyktig kokk. Laget med hjerte for sitt fag. I tillegg har du meget dyktige arbeidere som legger sin sjel i at du skal trives og være fornøyd. To norske damer, Tina og Camilla snakker flytende gresk og står parate til å hjelpe deg om det skulle være noe. Stranden er fantastisk. Snorkling anbefales. Ta med litt brød til fiskene og de strimler rundt deg.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Sonja N
megustad2015, Ιδιοκτήτης på Me Gusta Beach Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2020

Thank you Sonja for your feedback and your comments. Hope you are back soon

Anmeldt 10. oktober 2019

I et område der alle restaurantene har nesten samme mat, så utmerker Me Gusta seg med en gjennomtenkt meny og en del retter som man ikke finner så mange andre steder. Blåskjellene kan varmt anbefales, og var kanskje den beste retten jeg fikk i løpet av ferien. Salat med laks var også veldig god. Og veldig hyggelig og god service, og perfekt beliggenhet ved stranden.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 488kjartane
megusta D, Ιδιοκτήτης på Me Gusta Beach Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2019

Thank you so much for your comments

Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Hadde lunsjen vår her er par dager, og ble sittende i timesvis siden vi koste oss så mye. :) Meget hyggelig betjening og deilig atmosfære. Jeg spiste Gyro tallerken der og den var god. Husker ikke hva fruen spiste, men hun var iallefall fornøyd.

La også merke til at de ofte har live musikk på kveldene.

De har også veldig gode solsenger med hyggelig servering på stranden. Dessverre var det bare plass den ene dagen vi var der. Så et tips er nok å være tidligere ute enn i 12tiden når vi kom.

Kommer gjerne tilbake!

3  Takk, AndreasMyrengI

Thank you for your comments

Anmeldt 6. september 2019

Nok ett år og selvfølgelig så havner vi på Me Gusta
Tina er like hyggelig som alltid, alltid varm og god velkomst, chanikystens beste solsenger, flinke ansatte og god mat..
Kan ikke forlange mer av en perfekt og nydelig Beach Bar/resturant, så her snakker vi terningkast 6
Har du ikke besøkt Me Gusta så har du gått glipp av noe

1  Takk, Glenn I
megusta D, Owner på Me Gusta Beach Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2019

<3 tuuusen tekk for fine ord.. saa fint aa se at dere trives her hos oss paa me gusta

Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Denne restauranten er virkelig verdt et besøk. Nydelig utsikt til solnedgangen (på ytterste bordene). Vi bestilte ulike middagsretter og alle 7 var superhappy. Oppmerksom betjening og god stemning gjorde besøket fullkomment! Vi kommer garantert tilbake!

Takk, ostisene
megusta D, Owner på Me Gusta Beach Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2019

tusen takk for besoket

Reisende som så på Me Gusta Beach Restaurant, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Me Gusta Beach Restaurant? Del dine erfaringer!