“En av mine største favoritt restauranter😊”

Me Gusta Beach Restaurant
Vurdert som nr. 15 av 97 Restauranter i Agia Marina
Anmeldt 7. oktober 2020 via mobile enheter

Knallgod mat, fantastisk service, super atmosfære og flott beliggenhet rett på stranden i agia marina Vi bor i platanias når vi er på Kreta, men vi må alltid bort på Me Gusta flere ganger i løpet av ferien Her føler man seg alltid hjertelig velkommen, og vi ser alltid frem til å nyte den gode stemningen her på Me Gusta Anbefales på det sterkeste!

Takk, Camper44178343743
arenafc, Ιδιοκτήτης på Me Gusta Beach Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2020

Anmeldt 7. oktober 2020 via mobile enheter

Vil varmt anbefale Me Gusta Fantastisk beliggenhet, mat og service Stranda er veldig bra, med gode solsenger. Perfekt sted for å nyte sol, varme, god mat og service. Ekstra koselig at stedet drives av Tina fra Trondheim og hennes greske ektemann - med norsk og gresk betjening.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Grethe I
Anmeldt 4. oktober 2020

Nydelig mat ❤ nydelige folk som jobber der ❤ Solsengene er helt fantastiske. Kan ikke være på Kreta og ikke dra på Me Gusta ❤

Dato for besøk: august 2020
Takk, Cathrine S

Anmeldt 3. oktober 2020

Må alltid innom Me Gusta. Flotte folk og topp stemning. Anbefales på det varmeste hvis du ønsker å hygge deg.

Takk, jghusby
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Har vært på Kreta siden 2006, og Me Gusta er vårt favorittsted. Flotte folk, god service og veldig god stemning.

Takk, Egganjenta

Reisende som så på Me Gusta Beach Restaurant, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Me Gusta Beach Restaurant? Del dine erfaringer!