“Agia Marinas beste strand restaurant”

Me Gusta Beach Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 106 Restauranter i Agia Marina
Prisklasse: kr 176 - kr 353
Anmeldt 19. mai 2023 via mobile enheter

Agia Marinas beste strand restaurant, fantastisk god mat og en helt fantastisk service. Jeg og fruen hadde dagens fiske middag med en god anbefalt hvitvin. Betjening og vertskapet var helt fantastisk, kan anbefales på det sterkeste. Og vi kommer igjen får eller senere

Takk, t0rej_rnl
megusta Dimitrios, Ιδιοκτήτης på Me Gusta Beach Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mai 2023

Tusen takk for ett hyggelif besok. Haaper aa se dere igjen ved en annen anledning!

Anmeldt 19. mai 2023 via mobile enheter

Kjemp fin restaurant med trivelig personale. Super mat!! Nydelig solnedgang. Anbefaller Me Gusta til alle jeg møter på.

Takk, 114perarnes

tusen takk for besoket og feedback fra dere. Haaper dere faar en fin sommer hjemme ogsaa!

Anmeldt 17. mai 2023 via mobile enheter

Vennlig og morsom servitør. Det var også fin utsikt over havet. Litt store barneporsjoner men god mat. Det er tilbaketrukket fra gata så man hører ingen biler. Det er også mulig å sitte ute.

Takk, minehaug
megusta Dimitrios, Ιδιοκτήτης på Me Gusta Beach Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2023

Tusen takk for besoket og fine ord.

Anmeldt 10. mai 2023 via mobile enheter

Hadde hørt om Me gusta, og vi var 3 som besøkte restauranten.
Svært hyggelig personale, gode råd, topp stemning og fram for alt - nydelig mat.
Vi måtte selvsagt tilbake etter 2 dager.
Kommer gjerne tilbake.

Takk, Bjørn P

Takker og bukker. Det var hyggelig aa se dere igjen. Ha en fortsatt fin sommer hejmme i Norge!

Anmeldt 9. mai 2023

Helt toppers sted. Kjempehyggelig eier og betjening. Nydelig mat. Gode solsenger og fin sandstrand. Anbefales på det høyeste👌👍Og så er hun norsk🇳🇴

Takk, C7662UOanneb

Tusen takk for besoket. Saa hyggelig aa se at dere trivdes her paa min restaurant. Onsker dere en fortsatt fin sommer, ogsaa sees vi igjen snart.

Reisende som så på Me Gusta Beach Restaurant, så også på

Har du vært i Me Gusta Beach Restaurant? Del dine erfaringer!