“Nydelig mat”
Anmeldelse av Botonis Restaurant

Botonis Restaurant
Vurdert som nr. 13 av 116 Restauranter i Agia Marina
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, herlig atmosfære og hyggelig og proff betjening. Alt var supert. Anbefales. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: september 2019
Takk, Elin Å

Anmeldt 23. august 2019

Denne restauranten var veldig bra! Kjempe god mat, mye variert. Lokalet er kjempe fint og koselig. Servicen er også veldig bra

1  Takk, Vilde Ø
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Bra mat, bra service og nydelig restaurant. Kelnere gjorde en meget bra jobb. Og jeg er veldig fornøyd, det var en magisk opplevelse

1  Takk, Explorer728224
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Har 2 glutenallergikere i familien, de kunne tilby glutenfri pasta og pizza, og mye annet. Dette var rask service og steinbakt brød, virkelig godt. Anbefales på det sterkeste til de fleste!

Takk, 656kristoffere
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Veldig god mat. Rask levering og god service. Fantastisk kveld ute med familien og mat som passer for alle.

Takk, Y5366YHtoma

Reisende som så på Botonis Restaurant, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Botonis Restaurant? Del dine erfaringer!