“Veldig bra restaurant med upåklagelig utsikt”
Anmeldelse av Meraki

Meraki
Vurdert som nr. 3 av 106 Restauranter i Agia Marina
Anmeldt 6. september 2018

Vi var og spiste her et par ganger i løpet av ferien. Veldig god mat - og store porsjoner! Hyggelig personale og beste utsikten fra gamlebyen i Agia Marina.

Takk, Ann Mari K

Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Vi så Merakis den aller første dagen når vi kom til Kreta, fordi charterbussen stanset rett utenfor. Vi visste allerede da at vi ønsket å besøke stedet.

Når vi kom dit ble vi hyggelig møtt av betjeningen og vår datter på 3år ble snakket til og tullet med. Som småbarnsforeldre betyr der mye at den minste er fornøyd. Vi spiste mixed grill og fikk utrolig mye mat. Vi ble stappmette, og alt hadde god smak - særlig kjøttkakene !

Betjeningen var hyggelig, bydde på seg selv og snakket med oss. Vi blir å gå tilbake før ferien er over !

Takk, Kristin P
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og utrolig koselig restaurant - anbefales på det varmeste! Beaf stifado var himmelsk god.

Takk, lill1601
Anmeldt 31. juli 2018

Vi var nylig 2 uker i Agia Marina og spiste der 2-to ganger. Ble anbefalt dagens rett den ene gangen og som var marinert svinekjøtt på spyd , nydelige ovnspoteter, deilig salat og tzatsiki samt et veldig godt pitabrød - smakte himmelsk. Den andre gangen ønsket vi det samme, men det hadde de ikke den dagen og eieren(Apostolis) spurte om han kunne overraske oss og det gjorde han. Vi fikk en marinert svineskank (helstekt og marinert i øl, appelsin, hvitløk , løk , paprika og sin egen kraft. Tilbehøret var en bakt potet(kunne gjerne vært ovnsbakte her også) og grillede grønnsaker. Svineskanken smakte himmelsk den også. Prisene er veldig bra her og servicen er topp. Man skal som sagt lete litt, men det vil man ikke angre på. Anbefales på det sterkeste

Takk, bengtlaingen
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste her to ganger og begge gangene fikk vi bord hvor vi kunne nyte solnedgangen. Nydelig mat, anbefaler en souvlaki-rett (dette kan de virkelig!) og gjerne husets vin. God service.

Anbefaler å reservere bord da det ofte er fullt.

Takk, hieutdc

Reisende som så på Meraki, så også på

Har du vært i Meraki? Del dine erfaringer!