“Fanastisk”

Bestill bord
Vurdert som nr. 66 av 98 Restauranter i Agia Marina
Kjøkken: Gresk, Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Første gang jeg og min mor var på Kreta kom vi over dette stedet. Vi endte da med å spise minimum et måltid der om dagen, enten lunsj mens vi lå på stranden, middag på kvelden eller så var vi der fra morgen til kveld. Har vært på Kreta senere og, og da må vi selvfølgelig innom en tur, fast bord har vi og.
Fantastisk utsikt, god service og god mat. Skal til Kreta i mai og gleder meg til å ta med mann og barn hit! Bedre sted skal man lete lenge etter :)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Hundriette

Anmeldt 25. august 2018

Nå har vi vært på Meltemi mange ganger. Alltid fått kjempegod mat og god service. Spist alt fra kjøtt og fisk til vegetarmat og pizza, alt er godt. Nydelig utsikt ut mot havet er et pluss. Fin liten lekeplass for de minste.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Anita C
Anmeldt 8. september 2017 via mobile enheter

Veldig god mat og gode priser. Betjeningen var hyggelige og menyen variert. Fint å ligge på stranden og få servering der også. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, ninairenew
Anmeldt 2. september 2017 via mobile enheter

Elendig mat og sur betjening dyrtdette er ikke et sted å gå om man er sulten ikke service i det hele tatt

Dato for besøk: mai 2017
5  Takk, Thorfinntorgersen
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Smakløst, feil mat, og mangler måten til en i følget som da kommer etter at resten er ferdig spist. Ingen unnskyldning da det var halvfull restaurant.
Å anbefale dette spisestedet vitner om manglende matkompetanse.

Dato for besøk: juli 2017
9  Takk, eamodahl

Reisende som så på Meltemi, så også på

Agia Marina, Chania fylke
Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Meltemi? Del dine erfaringer!