“Forøkte igjen men like dårlig som i 2017”
Anmeldelse av Meltemi

Meltemi
Bestill bord
Vurdert som nr. 68 av 116 Restauranter i Agia Marina
Kjøkken: Gresk, Italiensk
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Uteservering, Reservater, Gatekjøkken
Anmeldt 31. august 2019

Grunnet utsikt og beliggenhet oppsøkte vi stedet. Dessverre ble det igjen en dårlig opplevelse spesielt grunnet betjeningen, maten var imidlertid god men arrogant service var det akkurat som for to år siden. Så neste gang forsøker vi ikke på nytt finn ett annet sted, de fleste er bedre enn dette i området

Dato for besøk: august 2019
3  Takk, Kj H

Anmeldt 8. juli 2019

Denne tidligere pizza restauranten har blitt et utmerket spisested. Fikk denne gang noen av det beste vi noen ganger har fåt på Krets, - noe som sier ganske mye mtp alle de fiskere-restauranter vi har besøkt.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, oddarthurlarsen
Anmeldt 21. juni 2019 via mobile enheter

God pizza og rask servering, men blir skeptisk når man kun får en håndskrevet regning. Vi etterspurte kvittering fra klassesystemet noe vi litt motvillig mottok etter hvert. Forsøk på å lure unna penger, rett i lomma.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, F32YOninam
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Første gang jeg og min mor var på Kreta kom vi over dette stedet. Vi endte da med å spise minimum et måltid der om dagen, enten lunsj mens vi lå på stranden, middag på kvelden eller så var vi der fra morgen til kveld. Har vært på Kreta senere og, og da må vi selvfølgelig innom en tur, fast bord har vi og.
Fantastisk utsikt, god service og god mat. Skal til Kreta i mai og gleder meg til å ta med mann og barn hit! Bedre sted skal man lete lenge etter :)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Hundriette
Anmeldt 25. august 2018

Nå har vi vært på Meltemi mange ganger. Alltid fått kjempegod mat og god service. Spist alt fra kjøtt og fisk til vegetarmat og pizza, alt er godt. Nydelig utsikt ut mot havet er et pluss. Fin liten lekeplass for de minste.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Anita C

Reisende som så på Meltemi, så også på

Agia Marina, Chania fylke

Har du vært i Meltemi? Del dine erfaringer!