Expedia.comUSD 150
ScandicHotels.comUSD 151
FindHotelUSD 174
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Har byttet rom to ganger, men nå gir vi opp. Første rom (518): Mye støv og flekker på gulv og popcorn i sofa/sovesofa. Den var foresten ikke klargjort med sengetøy selv om rommet ble bestilt for 2 voksne og 2 barn. Andre rom (530): Dårlig rengjort toalett, støvete gulv. Tredje rom (511): Snus på gulv ved seng, sokker fra tidligere gjest på gulv ved gardin. Brukt «rørepinne» i te/kaffe stativ. Vasken er nesten tett. Fellesareal er også dårlig rengjort.
Avslutter ferie med en dårlig hotellopplevelse.

2  Takk, Robert Ø
Scandic Star Sollentuna Scandic Star Sollentuna, Guest Services / Front Office på Scandic Star Sollentuna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hej Robert,
tack snälla för att ni tagit er tiden att ge oss feedback gällande er vistelse.
Detta är självklart inte en hotellupplevlese vi vill leverera.
Ni får mer än gärna kontakta oss direkt på starsollentuna@scandichotels.com så tar vi det vidare därifrån.

Med vänliga hälsningar
Isabella

Anmeldt 1. desember 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Å gå inn dørene her fra garasje annlegget inn i lobbyen venter du kun på at den enne Disney prinsessa etter den andre skal gli forbi deg i køen så pent er hotellet her.
Finne familie rom med god størrelse og nye bad gjør det koseligt på rommene når du oppholder deg der.
God frokost buffe men litt vanskelig når du skal finne drikke stasjonen ser først ikke helt sammmenhengend med iPad og kranen ;-).
Fint badeanlegg og flotte garderober, men bade stigen skulle vært litt mer fast.
Må skryte mye av personale som framstår proffe og et utrolig hyggelig dame av det sjeldne i baren.
Kjekt med stor lobby område for spill eller samtaler når barna sover.
Bra leke rom som viser film til bestemte tider og aktiviter blir annonsert på plakat i heisen så foreldre får der med seg.
Anbefaler et stopp her og skal vi denne veien igjen står hotellet først på listen.

Absolutt trygt å stopper her :-)

Takk, Sindre H
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Bodde fire netter her med familien. Rommene er store og gode men det er det eneste positive. Varme rom og forferdelig bråk fra jernbanen om du har rom vendt den veien. Harde senger, kloakklukt på bad i forbindelse med ventilasjon, frokosten lager du bedre selv, og middagen om kvelden var under snittet. Renhold kunne også vært bedre og deler av betjeningen lite imøtekommende. Ungene hadde gledet seg til bassenget, men det var så pass kaldt at det holdt med en liten dukkert. Kanskje jeg er kravstor, men forventer også at man kan få ta seg en kaffe i lobbyen etter å ha bodd der over flere netter - men nei den må du betale for.Obs! Dyr parkering om du kommer med bil!! Alt i alt ok -men kommer nok dessverre ikke tilbake.

Takk, MaritaTunes
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Store gode rom med plass til hele familie. Kjempestort pluss at badet er stort og nytt!
Kort vei til flere restauranter og toget om en ønsker inn til Stockholm.
Obs at bassenget er noe kaldt, men det er nesten eneste negative og!!
Herlig betjening i baren på kvelden - gjorde virkelig kvelden god!
Her kommer vi gjerne igjen!

Takk, CecHH