Expedia.comUSD 125
Orbitz.com
Anmeldt 25. desember 2017

Dato for oppholdet: desember 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Adam L, Front Office Manager på Scandic Upplands Vasby, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2017

Anmeldt 27. oktober 2016

Hyggelig opphold, god mat og god service! Vi har bodd på dette hotellet flere ganger og tenker å bruke det fortsatt. Ligger rett ved motorveien, men vi ble ikke forstyrret av trafikkstøy. Grei parkering!

Romtips: rom 218, vannet rant svært seint ut av vasken!
Dato for oppholdet: oktober 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Takk, larss128
Panny H, Chef på Scandic Upplands Vasby, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2016

Hej,

Tack för att du framför dina synpunkter om din vistelse hos oss!
Varmt välkommen åter!
Bästa hälsningar
Panny

Anmeldt 6. august 2016 via mobile enheter

Alt var 100% rent og pent, meget imøtekommende personale og flott og stort rom. Hadde suite med stor plass og fint bad.

Frokosten var super med alt en kan tenke seg å spise! Maten i restauranten var også ypperlig med mye mat på menyen!

Gode parkeringsmuligheter og kort vei til tog. Hotellet er kun et stenkast unna sentrale Stockholm!

Med basseng, trimrom og badstu i kjelleren er dette hotellet perfekt både for forretningsreise og ferie. Hotellet kan virkelig anbefales!

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, danielsivertsen
Panny H, Reception Shiftleader på Scandic Upplands Vasby, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2016

Hej!

Tack för att du tog din tin för att skriva om oss på Trip advisor.

Jättekul att höra att ni trivdes och uppskattade det vi hade att erbjuda.
Önskar er varmt välkomna tillbaka om ni kommer förbi stockholm vid något annat tillfälle.

Mvh
Adam Llarena

Anmeldt 16. desember 2015

Dato for oppholdet: desember 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Panny H, Chef på Scandic Upplands Vasby, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2015

Anmeldt 29. mai 2015 via mobile enheter

Besøk ifm en forretningsreise. Greit nok at syklene som hotellet leier ut ikke ble fikset selv om vi spurte om det dagen før. Min store misnøye kommer til sine gjennom å ikke få middag når jeg ankommer restauranten fem minutter før den stenger. Koster dem fem minutt ekstra å lage meg en burger - å ikke gjøre det ødelegger kvelden min, og ikke minst fører det til at jeg aldri besøker hotellet igjen og at jeg skriver en meget kritisk anmeldelse. Kundetilfredshet er numbre uno i den bransjen, Scandic.

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, 641steffenn
Christian O, Informationsansvarig på Scandic Upplands Vasby, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2015

Hej Steffen N,

Ditt omdömme är värdefullt för oss och vi tackar dig för att du tog dig tid att skriva.

Vi beklagar att vi inte hann att reparera vår lånecykel under tiden ni var här, samt bemötandet i restaurangen. Självklart borde du fått beställa en hamburgare strax innan stängning. Vi ska diskutera detta med berörd personal för att se till att det inte upprepas.

Vi hoppas att vistelsen i övrigt har varit tilfredställande och att vi i framtiden kan få möjlighet att ta emot er igen.

Bästa hälsningar
Christian Orellana