“Fantastisk lunsj opplevelse”

Vurdert som nr. 170 av 1 964 Restauranter i Alicante
Omgivelser: Ensanche Diputación
Omgivelser: Ensanche Diputación
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Vi droppet inn spontant for en lunsj. Det ble Mini Meny med vinpakke. Svært god service og spennende smaker. Som vanlig med smaksmenyer, faller ikke alt i smak. Flere av rettene var imidlertid svært gode, vinmenyen fantastisk, og servicen var 100%. Eieren var innom bordet for en hyggelig prat, og alle detaljer forvarer den ene stjernen de har. Vi kommer tilbake !

1  Takk, O5168XVroya

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Spente og tente som julelys!
"Mini" meny med tilhørende vinpakke.
Meget oppmerksomt personale, og flinke til å fortelle. Men, deres engelsk var rett så dårlig - så jeg var glad vi hadde menyen på papir liggende på bordet!
Det ble servert 5 forskjellige meget små forretter/apetittvekkere. Ikke særlig spennende,vakkert eller oppsiktsvekkende.
Deretter fortsatte vi med 5 forskjellige "hovedretter" - i realiteten bare smaksprøver... heller ikke her ble vi overrasket, nye smakssanser vekket til live, eller lykkeligere.
Desserten var dessverre heller ikke noen smaksbombe.
Vinmenyen passet bra til det vi fikk servert, men igjen veldig lite...
Hele veien igjennom måltidet ventet vi på at det skulle bli servert litt mer mat! Etter spanske forhold syns jeg absolutt ikke at prisen er verdt det vi fikk servert.
Kommer ikke til å besøke denne restauranten igjen.

1  Takk, 109kirstenl
Anmeldt 9. august 2018

Vi valgte en stor meny,og det ble ett spennende og smakfullt 5 timers måltid hvor kombinasjonene av mat/vin virkelig imponerte oss. Vi fikk ett bord med flott utsikt over Alicante havn. Meget hyggelig betjening og en svært kunnskapsrik sommelier. Chef og eier Maria kom flere ganger til bordet og delte sin kunnskap og humor med oss. Uforglemmelig aften, her bestiller vi bord neste gang i Alicante!

Dato for besøk: august 2018
Takk, geirhoglo
Anmeldt 23. april 2018 via mobile enheter

Vi hadde høye forventninger til kvelden, med tanke på at restauranten har en Michelinstjerne. Men servicen var middels, vi måtte spørre mange ganger for å få vann, og hele opplevelsen ble aldri mer enn ok. Maten var heller ikke i toppklasse. Alt i alt var det for dyrt, og ikke verdt pengene.

Dato for besøk: april 2018
Takk, karolinec636
Anmeldt 21. januar 2018 via mobile enheter

Det meste er veldig veldig bra! Pent lokale. Nydelig beliggenhet. Stilfullt personale. Egen sommelier. Ser du etter gourmetmat med fiskeretter er dette stedet. Utsøkte viner til hver rett. 14 retter hvis du tar full pakke. Litt slapp service noen ganger. Stive priser men det skal det være på en slik restaurant!!!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Mister_El_Copero

Reisende som så på Monastrell, så også på

Alicante, Costa Blanca

Har du vært i Monastrell? Del dine erfaringer!