“Smakløs middag men god dessert!”
Anmeldelse av Mish Mish

Mish Mish
Få mat levert
Vurdert som nr. 79 av 1 971 Restauranter i Alicante
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Maten vi fikk her sto dessverre ikke til forventningene og var svært smakløs i tillegg til at porsjonene var små. Desserten var god, men den var også den eneste gode smaksopplevelsen ved dette besøket. Servitøren brukte lang tid på å komme med menyer og drikke i tillegg til at hun glemte å komme med ny brus når vi ba om det og glemte også dessertmenyen da vi senere ba om den. Mye venting preget generelt besøket og den som ventet på noe godt ventet dessverre forgjeves her.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, jeanettpanda

Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Helt grei mat. Smakt bedre i Norge og utlandet.

Ikke så god service - mange kelnere på jobb som kom ofte bort til bordet og tok vekk flasker men de spurte ikke om maten smakte eller innbydde til kontakt. Kunstige smil og takk ved avskjed. Dyrere enn andre restauranter i området.

Anbefaling jeg fikk til hovedrett var ikke så god (fattoush).

Dato for besøk: august 2018
Takk, Kospia
Anmeldt 29. januar 2018 via mobile enheter

Etter turen ned fra borgen fant vi tilfeldigvis (og heldigvis) Mish Mish. Ble møtt av hyggelig betjening, utmerket mat og vennlige priser. Anbefales.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, N6992MOjans
Anmeldt 20. mars 2017 via mobile enheter

Fantastisk velsmakende mat og drikke og ypperlig betjening som hjelper deg med å fortelle om menyen og sette sammen et spennende måltid. Vi kommer tilbake så snart vi kan.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, NilsJR
Anmeldt 21. januar 2017

Vi kjøpte grillet kjøtt, som smakte helt fantastisk godt!
eneste minus var at man fikk pommes frites til... men smaken var god der også.
var så fornøyd at vi gikk dit igjen noen dager senere.
kjøpte da "minced meat" noe som ikke slo helt ann. min kones mat var ikke helt godt stekt.
hun påpekte dette, de beklaget så mye og hun fikk en helt ny rett! meget seriøst!
rent og fine lokaler!

Dato for besøk: desember 2016
Takk, 73mortenh

Reisende som så på Mish Mish, så også på

Alicante, Costa Blanca

Har du vært i Mish Mish? Del dine erfaringer!