Anmeldt 15. juni 2016 via mobile enheter

Vi var 3 stk på ett rom. Kunne vært litt større. Savnet veldig kjøleskap på rommet. Bare de I resepsjon snakket engelsk. Prøvde å bestille fra room service meny. Ringte snackbar. De skjønte ikke hva jeg sa. Henviste meg til resepsjon, som ba meg ringe snackbar. Endte med at jeg måtte gå ned å peke på meny hva vi ønsket.
En dag satt vi på hotell kafeen og bestilte Tequila Sunrise. Tilogmed det skjønte ikke kelneren, han kom med kun Tequila. Måtte bli med til disken å peke på menyen. Håpløst.
Ellers var hotellet greit. Rengjøring hver dag. Ok frokost. Ikke største utvalget, men greit nok. Basseng rent og ordentlig. Kort vei til nydelig strand.
Hotellet bør ha kjøleskap så gjester kan ha kald drikke tilgjengelig.
Og send personalet på engelskkurs!

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Anne C
Anmeldt 9. april 2016 via mobile enheter

Jeg er kjempefornøyd med oppholdet på dette hotellet! Til at det er et trestjerners hotell til en rimelig penge er det ingenting å utsette. Veldig rent og pent på hele hotellområdet. Vaskepersonalet er veldig grundige og flinke, tipptopp hotellrom. Frokosten var enkel og grei, ikke kjempestort utvalg, men vi blei da mette hver dag. De som jobbet i resepsjonen snakket engelsk.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, ellivink
Anmeldt 9. august 2015

Et veldig bra hotell til og være 3 stjernes. Rene rom. Savnet at det kunne være en vannkoker til en kaffekopp og flere glass enn de som stod på badet til tannpuss. Frokosten var hel ok. Men på dette hotellet kunne man ikke ta med seg kaffekoppen og nyte på altanen etter endt frokost.Da ble man stoppet. Det er første gang jeg har opplevd dette på mine reiser. Maten i kafèn på hotellet var ikke spessielt å skryte av. Dårlig eller ingen englske kunne de.Jeg bestilte blåskjell en dag og da klarte de å komme med et fat stekt sjaminjong.Ellers så var de gode i engelsk i Resepsjonen.
Basenget og området rundt var rent og ryddig.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Anne J
Anmeldt 30. mai 2015

Bodde her 4 netter i mai 2015. Et fint hotell og store rom.Frokost var helt grei. Greit bassengområde. Sentralt i forhold til San Juan stranda, som var en utrolig flott strand. Lang fin strandpromenade som også hadde fine treningsmuligheter, både med jogging og sykkelmuligheter. Mange butikker og salgsboder i området. Buss rett utenfor hotell døren og bytrikk (tram) rett ved, gjør det enkelt å komme til og fra Alicante, som er en flott by med mye shopping, kultur og badestrender. En halvtime med taxi til hotellet eller buss inn til Alicante og buss eller bytrikk videre.
Eneste minus var at det var lite sol på terrassen ,og at mange restauranter og kafeer ikke var åpnet for sesongen enda. Lønner seg og bo i de øverste etg.

Romtips: Finest utsikt jo høyere du bor
Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, Gunn363
Anmeldt 7. april 2013

Castilla Alicante ligger 30 minutter med Tram nord for Alicante. Området har mange restauranter, butikker og kjøpesenter. Den vakreste stranden i Alicante,San Juan, ligger 50 m fra hotellet. Hotellet var pent og rent. Maten var god. Eneste det manglet var egg til frokost, men pytt alt det andre var så bra. I hvertfall til den prisen. Et billig alternativ som absolutt er å anbefale.

Dato for oppholdet: mars 2013
Takk, Roseby2011