“Hyggelig betjening men små porsjoner”
Anmeldelse av steki restaurante

steki restaurante
Vurdert som nr. 2 av 1 793 Restauranter i Alicante
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god service, hyggelig og hjelpsom betjening. Hadde høye forventninger til dette stedet siden det hadde bra anmeldelser. Var ett problem at de ikke egentlig hadde veganske alternativer selv om det sto at det var. De klarte likevel å modifisere noen retter til å bli veganske men porsjonene var små og selv om vi kjøpte flere forskjellige ting fra menyen ble vi ikke mette etter besøket. Prisene var ganske høye i forhold til porsjonsstørrelsen. Men maten var god og hadde ett eget særpreg som gjor at den skilte seg ut. Kunne eg gitt 3,5 av 5 i vurdering hadde eg gitt det men det får bli en 3’er fra meg.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, jeanettpanda

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat og god service! Vi bestilte 6 retter, alle smakte nydelig. Kommer gjerne igjen en annen gang.

Takk, 707hannej
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var først litt skeptiske da vi så det lille og enkle lokalet, men er veldig glad for at vi gikk inn! Vi var to personer som delte 3 småretter - blåskjell, souvlaki og taco tinga. Maten var fortreffelig, pent presentert og servitøren var veldig engasjert og hyggelig. Ett av de bedre måltidene vi har spist mens vi var i Alicante. Anbefales!

Takk, SBernts1
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Etter en uke på Alicante hvor vi har spist på mange bra restauranter var besøket på Steki høydepunktet. Morsomt "tapas" konsept der man bestiller greske og meksikanske retter på deling. Souvlakien på Steki er den beste jeg har smakt noen gang. Fantastisk personale og utmerket service. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Lasse F
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Ved første øyekast ser det ikke ut som et sted verdt å besøke, men dette er en perle av en restaurant med en spennende og utradisjonell meny. Maten smaker helt fantastisk og er virkelig verdt et besøk! Hyggelige drivere av restauranten og veldig bra service!

1  Takk, Mette B

Reisende som så på steki restaurante, så også på

Alicante, Costa Blanca

Alicante, Costa Blanca

Har du vært i steki restaurante? Del dine erfaringer!